Okuduğunuz şiir 22.8.2016 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Bırak beni kazaya.
Aldırma kara gözlüm, diyetmişim babana. Ölümüm senden olsun, kader derim geçerim. Gütme kan davasını, bırakıp gelsen bana. Seni bu elden alıp, başka ele kaçarım.
Madem yasak edildik, bu sevgiye bu aşka. Sevmeseydin sen beni, sevilmeseydin keşke, Kan mı aramızdaki yoksa daha mı başka. Yüreğinden nefreti, aşkı nasıl seçerim.
Vadem dolduysa eğer, ömrüm bittiyse çoktan, Ömrüm ömrüne olsun, af diliyorum Hakk’ dan. Önünde boyun eğip, yalvarıp durmam yoktan. Sallansa da bedenim, değerimi ölçerim.
Bilmem acelen nedir, sevgini verme zaya, Sonradan pişman olma, bırak beni kazaya, Hu deyip de Birisi, beni çekse hizaya. Ruhunu teslim alır, senle göğe uçarım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bırak beni kazaya. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bırak beni kazaya. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili ustam; çok güzel bir anlatım, dup duru, cap canlı, tertemiz duyguların haykırıldığı müthiş bir sevda türküsü, çok güzeldi, büyük keyif aldım, günü sonuna kadar hakeden dizeleri bize ikram eden yüreği kutluyorum, tebrikler... Emeğinize, yüreğinize sağlık. Sevgi, saygı ve selamlarımla. Hoşça kalın...
Aldırma kara gözlüm, diyetmişim babana. Ölümüm senden olsun, kader derim geçerim. Gütme kan davasını, bırakıp gelsen bana. Seni bu elden alıp, başka ele kaçarım.
Az önce haberlerde kan davası güden tarafların barışmasını izledim. Arada böyle güzel şeylerin olması sevindirici. Sizin sevginiz de babaya ve kan davasına rağmen sevdiğini alıp kaçacak kertede.
Madem yasak edildik, bu sevgiye bu aşka. Sevmeseydin sen beni, sevilmeseydin keşke, Kan mı aramızdaki yoksa daha mı başka. Yüreğinden nefreti, aşkı nasıl seçerim....tebrikler üstat
Ustadim, yürekteki sevdanın dizelerle dışa vurumu. Harika duyguların serebatinda oldukça güzel bir şiirdi. Gönlüne yüreğine sağlık Ustadim. Selamlar ve de sevgilerimle. .