her hayatta ya bir imzam ya bir boşluğum var karalama defterimde...
her hayatta ya bir g-özüm ya bir sözüm var herkesin üstünde...
her hayatta bir z-aman d-ilim var bazen boş bazen hoş...
her hayatta ya s-aklanan ha burdayım diyen bir b-en var olduğu gibi...
her hayatta başkalarında gizli ya da açık dol-aşan bir ben var farkında olmadığım sadece hissettiğim bir ego ama daha süper değil terbiyesi eksik henüz...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... HER HAYATTA-3... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... HER HAYATTA-3... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sadece hissettiğim bir ego ama daha süper değil terbiyesi eksik henüz... İnsanlarda bu hastalık yaygın..bir arınabilsek..Güzeldi.Tebrik ve selamlarımla..
karadereli tarafından 4/9/2008 1:14:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
Biraz megolamanca olsa da gerçekten her hayatta biraz biz yokmuyuz. Örneğin sizin yazdığınız bu dizelere yorum yaparak dahil olmuş olmuyormuyum hayatınızın ta içine. Bu ve bunun gibi birçok istem dışı da olsa dahiliyetler yaşamın her evresinde bizlerle bizlerde başkalarıyla. Selamlarımla ,başarılar dilerim.
her hayatta başkalarında gizli ya da açık dol-aşan bir ben var farkında olmadığım sadece hissettiğim bir ego ama daha süper değil terbiyesi eksik henüz...
her hayatta başkalarında gizli ya da açık dol-aşan bir ben var farkında olmadığım sadece hissettiğim bir ego ama daha süper değil terbiyesi eksik henüz...
her hayatta başkalarında gizli ya da açık dol-aşan bir ben var farkında olmadığım sadece hissettiğim bir ego ama daha süper değil terbiyesi eksik henüz...............değişik bir anlatım ....tebrikler
bir z-aman d-ilim var
bazen boş
bazen hoş...
....tebriklerimle selamlar...