bütün perşembelerin içinde saklıdır cuma gözyaşlarında yetim bir tebessüm tren garlarındaki ayrılıklara benzer kalbimizdeki isyan aşk ile yoğrulunca kelebek olur ya küçücük tırtıl kainatın sırrını taşır kimse duymasın "aşk"
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sır şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sır şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirin edası, ahengi, uyandırdığı hisleri... Sözcüklerin ve mısraların dizilirken kurdukları müthiş hayal evi... İçeriğndeki azamet ve vurucu sadeliği... Bütün bunları aynı cümle içinde kullanmak; sanırım o cümleyi ezip acıtırdı.
Şikayetlenmeyi, acı eleştiriyi sevmiyorum ama böyle bir şiirin fark edilmemesini ya da çok fark edilen şiirlerin bazılarının yanında ne kadar değerli olduğunun anlaşılmamasını hiç adil bulmuyorum. Çok güzel bir şiir bu.
Şikayetlenmeyi, acı eleştiriyi sevmiyorum ama böyle bir şiirin fark edilmemesini ya da çok fark edilen şiirlerin bazılarının yanında ne kadar değerli olduğunun anlaşılmamasını hiç adil bulmuyorum.
Çok güzel bir şiir bu.