ah sevgili... çok sevmiştik birbirimizi sevgi ahtımız; mahşere dekti kimse gitmeyecekti; aşk bitmeyecekti ölsekte bir gün ruhumuzda(∞)yaşayacaktı vuslatimizi mahşere taşıyacaktı...
nerdesin ey sevgili... neden öldü sevgimiz, biz ölmedikki uzun zaman oldu bir selamın bile gelmedi onu bunu bırak beni hiç özlemedinmi seven özler; beni hiç sevmedinmi ?...
elimde değil... unutulan olabilirim... unutansa asla; olmayacağım... iyi anlarımızı hep gönülden anacağım içten içe severek sönümsüz kendime ağlayıp yanacağım...
dokunma yarama dokunma doktor boşuna uğraşma dermanım yoktur derindir yaram acımsa çoktur aşkta yarım bırakılan kalbim; kanıyor... tabib olamazsın sen çare derdime sitemim kimseye değil birtek kendime...
içim ağlıyor sevgilim nerdesin nerde... acı çekmezmi ?... hiç özlemez misin ?... ölümsüz sevgim diyerek aşkımı çalan bırakıp giderek yüreğime dermansız acılar salan sevmek gerçektir, sevilmek; olmasın, ne olur olmasın, yalan...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SİTEMİM SADECE KENDİME ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SİTEMİM SADECE KENDİME ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hüsrana uğramış bir yüreğin sitem ve özlemle vazgeçmediğini duyurduğu sevgisinin dizelerde dile geldiği bu güzel duygu yüklü şiirinizi ve sizi kutlarım..Nicelerine
Aşklar yalansız olsaydı . Şiirler bu kadar gözyaşı döküp yazılır mıydı . Yürek yine isyan etmiş .Hüzün dolu olsa da güzeldi dizeler . Güçlü kaleminizi kutlarım beğeni ile okudum . Saygılarımla dost kalem .