ne güzeldir bir akşam üstü buluşmak sevdiğinle yürümek belki bir sahilde el ele veya tırmanmak bir dağ yamacına üşenmeden sevgiyle sonbahar rüzgarı eserken efi efil ve serin aşka susayan yürekler yol alırken zirveye doluca yaşarız aşkı anlamı yüreklerimizde iz bırakır derinmi derin...
dalgalar kıyıları okşayıp severken sararan yapraklar bir bir dökülürken buğulanırken gözler gökyüzü gibi bulutbulut ıslanalım yağmaya hazırsa yağmur aşkın hüzün deminde sevgimiz demlenirken...
hüzünlü olsada güzeldir sararan yapraklar ve kızıl gün batımları tahta bir masada bir bardak çayın çoktur hatırı aşıklar el ele ve yürek yüregeyse akşamları aynı ufka bakıyorsa gözleri aşka aşıksa duygu dolu sözleri kolunun altındaysa sevdiğının başı göğsüne yaslanmışsa biter o an dert tasa imkansızlıklar dizi dizi olsada engeller aşılır herşey kolay görünür bizim gibi özden sevene Ruhumuzda neşe çoşar mutluluk türkümüz yayılır tüm evrene...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SONBAHARIMSIN BENİM ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SONBAHARIMSIN BENİM ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşka aşıksa duygu dolu sözleri
kolunun altındaysa sevdiğının başı
göğsüne yaslanmışsa
biter o an dert tasa
yaşadık her mısrasında ...gönül sarayında açtı gonca güller ...yüreğine sağlık... selam ve muhabetle