Kahve gözlerin cennet Bakta gönlümü fet/et Aşkın kalbime nimet Bakışın deler geçer Kelebekler içimde kanatlanır Bitanem...
Sevilmeyi kim sevmez Seven kalbi kim görmez Ruhsuz gönle aşk girmez Sevgi yoksa bir kalpte mutluluk uzun sürmez Ömrü çarçabuk geçer; göçer gider Bitanem...
Sevgi kalpte şahanem Gönlüm sevgi zengini, sevgisizik viranem Kalbim sevgi basan darphanem Seviyorsam; sevilmeye çoktur bahanem Yürek coşar, yúrek kuş olur; kanatlanır uçar Bitanem...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
B İ T A N E M ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
B İ T A N E M ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgi doluydu dizeler . Aşk insanın karşısına her zaman çıkmaz kıymetini bilmek lazım . Yüreğinize kaleminize sağlık kutlarım . Saygılarımla selamlar .
Aminnn. Can arkadaşim sevmeyen kalb neye yararki Kalp herkeste var seven kalbe yürek denir sevmek yürek ister boşuna dememişler sevgi dolu kalbine sevgi dolu kalp düşer inşaAllah ömürlük sevgilerle...
Yüreğinize kaleminize sağlık kutlarım .
Saygılarımla selamlar .