(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KEFARETİ ÖLÜMSE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KEFARETİ ÖLÜMSE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ve Gözlerimden Geceye bir kaç parantez düşer Ben hükmü eksik parantezler arasında kalırım Son gayrete gebe kollarımı açarım Çıkmazdayım! Nafile! Ne yapsam aldanırım...
Teşekkürler , harikaydı...
mate tarafından 4/7/2008 10:37:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gölgesinde Seni sevmişliğim saklı şehrin Ürkek sokaklarında Rüzgar Uğultusuyla bana sensizliğimi fısıldar
Seni andığım Bir anda Şeffaf bir bulut gelir gözlerime çöker Ve Gözlerimden Geceye bir kaç parantez düşer
(kefareti bir ölümse canın, bu can ki zaten vergisidir aşkının
genç dostum o gözlerinden geceye düşen parantez o damla varya...
ve sevdaya adanmış yüreğin hiç yakarışsız abartısız birde duruşu varki can evimden vutrdu beni... öyle ya o can zaten kefaretidir aşknın helal olsun alkışlıyorum tüm kalbimle seni sevgiler...
Bir şehirde sadece sevgili için var olduğunu düşünüyor ve yaşıyorsan söylenecek söz bulamıyorum sana gönül dostum,sende git o zaman terki diyar et bu şehri dağlara,taşlara vur kendini. Nedir bu böyle silkelen ve kendine gel, bırak artık bitmiş sevdana ait sitemkar,bezgin ve bitkin hallerini, ölenle bile ölünmüyorki sen maşallah giden sevgilinin ardından karalar bağlamışsın yas tutuyorsun adeta, gönül dostun derki her yeni bir gün gelecek güzelliklerin müjdecisidir bunu unutma olurmu..... Sitem ve hüzün dolu şiirini beğeniyle okudum, kutluyorum şairimi.... Yüreğine ve kalemine sağlık..... Sevgiyle ve şiirlerle kal......
yüreğine sağlık şiirci
güzeldi