(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İHANET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İHANET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
selam şair kalem emek dost beğeni ile okudum şiirin çok güzel anlamlı kalemine özüne sağlık--
din ile devlet işini bir birinden ayırın .tüm cemaatlar Abd usu .ülke dine bulaşırsa elinde kuran kalbinde şeytan olursa işte o zaman ülke perişan olur.. 13 yıldır feto deden yezidi ülkede var eden hükumet ,feto kadar suçlu..
Hükümet bu konuda gereğini yerine getirmiştir, sorumluluğunu başta Cumhurbaşkanımız olmak üzere hükümet ve tüm siyesilerde gereğini yerine getirmeye çalışmaktadırlar. Birilerini özelliklede hükümeti peşinen suçlamak yanlıştır uygun bulmuyorum Sayın Seyit Kazım Bey. Yorumlarını daha dikkat ve hassa yaparsınız iyi olacaktır diye düşünürüm.
din ile devlet işini bir birinden ayırın .tüm cemaatlar Abd usu .ülke dine bulaşırsa elinde kuran kalbinde şeytan olursa işte o zaman ülke perişan olur.. 13 yıldır feto deden yezidi ülkede var eden hükumet ,feto kadar suçlu.. Diyorsun da 36 yıllık faaliyetinden son hükümeti suçlamak çok yanlıştır kanaatindeyim. Tek tip askeri okullardan eğitim yapan ordudan böyle darbeler çıkması dememek ki oluyor. Hükümetten ziyade darbeye kalkışanlar buna zemin hazırlayanlar suçlu bu askeri okullar ve ordumuzun yapılaşması mutlaka düzeltilmelidir ki, darbe ve darbecilere zemin hazırlanmasın diye düşünürüm.
beğeni ile okudum şiirin çok
güzel anlamlı kalemine özüne sağlık--
din ile devlet işini bir birinden ayırın .tüm cemaatlar Abd usu .ülke dine bulaşırsa elinde kuran kalbinde şeytan olursa işte o zaman ülke perişan olur.. 13 yıldır feto deden yezidi ülkede var eden hükumet ,feto kadar suçlu..