(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ysdfsdf şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ysdfsdf şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sonrası... En zor olanı Bazen gülüşünde bazen göz yaşında, Aslında gününde ve bitmeyen gecende aklından çıkmayan anılarında hep yanındadır.Kimi zaman ağız dolusu küfür etmek istersin kızarsın ağlarsın ama yinede yanında olup sarılmasını istersin bir anda bir sürü duyguyu yaşarsın ölmezsin belki ama ölmekten beter olur hayata ,aska ,insanlara olan bütün inancını kaybedersin .Çünkü sen çok aşık ama yarım kalansın.
Aşk var Ne uzak ne yakın İçimizde dokumuzda canımızda Ve hatta ruhumuzda Onun sesi Onun nefesi Bazen ateş gibi Bazen yağmur Bazen de rüzgar gibi Yüreğinin bağrına esen Anılar ipliginden dolanan Dizilen sarılan kopan İzi kalan silinen Aşk var Biz gibi biz Siz gibi bizde saklı Aşk sevebilme gücü Beklentisiz İnatla değil heyacanla Küt küt atması yüreğinin En dar anında bile Dokunmak tuşlara Hatırlamak Adını Adın gibi Bir deftere yazılmasa dahi Bir tuşla aşk Kalbimde ki kalbini sana Yorumlayıp göndermek gibi bir şey...
Saygı ve selam ile
Toprağımsın tarafından 7/21/2016 3:20:01 PM zamanında düzenlenmiştir.
En zor olanı
Bazen gülüşünde bazen göz yaşında,
Aslında gününde ve bitmeyen gecende aklından çıkmayan anılarında hep yanındadır.Kimi zaman ağız dolusu küfür etmek istersin kızarsın ağlarsın ama yinede yanında olup sarılmasını istersin bir anda bir sürü duyguyu yaşarsın ölmezsin belki ama ölmekten beter olur hayata ,aska ,insanlara olan bütün inancını kaybedersin .Çünkü sen çok aşık ama yarım kalansın.
Güzel bir paylaşım
Tebrikler...