(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kalsaydı... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kalsaydı... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SİZ BİR HARİKASINIZ DİYORUM..HER BİR ŞİİRİNİZE HAYRAN OLDUM..BU ŞİİRDE NE GÜZEL ANLATMIŞSINIZ SEVDAYI..YÜREĞİNİZDEN SEVGİ,KALEMİNİZDEN ŞİİRLER EKSİK OLMASIN..SEVGİYLE KALIN..
Yasemin Göksel tarafından 8/16/2008 3:03:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
SİZ BİR HARİKASINIZ DİYORUM..HER BİR ŞİİRİNİZE HAYRAN OLDUM..BU ŞİİRDE NE GÜZEL ANLATMIŞSINIZ SEVDAYI..YÜREĞİNİZDEN SEVGİ,KALEMİNİZDEN ŞİİRLER EKSİK OLMASIN..SEVGİYLE KALIN..
şiirin güzelliği güzel yorumlamakla daha da ortaya çıkmış. zernişan hanıma bu güzel sesiyle şiiri seslendirdiği için teşşekkür edelim. tabii ki sizi de tekrar tebrik edelim.
İstemem sabahı varken yanımda Hücreler onunla ılır kanımda Giderse kaç damar kopar canımda Yokluğu beynimi boğmak üzere
Kolay mı doyması böyle bir aşka Cilvesi ayrı tat endamı başka Bir ömür sığsaydı şafağa keşke Düşüncem efkârı yığmak üzere.. ***************************************** ***************************************** Usta bir kalemden inciler dökülmüş dizelere KUTLUYORUM: SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN:
Ceylansı bakışlar alev kokuyor Gülüşü depremim dibe çekiyor Omzundan aşağı sümbül akıyor Saçları koynuma sığmak üzere tarifsiz bir şiir okudum tebrikler
Anlaşılır akıcı ve serin sular gibi serpilmiş dizeler.Okudukça serinlemek bu olsa gerek.Bir çok yere sürükleyebiliyor okuru.Sıkmadan, bir o kadar geniş bir alana.
CAN DOST HİLMİ kardeş yüreğinizden asla sevgi adına baharlar eksik olmasın hani yorum yerine desem ki sevenin halinden sevenler anlar şairin dilinden anlamayan sevgililer hamlar selamlar
Şiir hecenin tüm kurallarına layıkıyla sahip çıklılarak yazılmış ve bu açıdan mükemmel, Şairin mısra kurguları anlam ,kurguları hatasız ve ustaca. Kendine özgü bir üslup oluşmak üzere ,şairin üslup inşası az zamanda bitecekmiş izlenimini veriyor.İnşaa devam ediyor.
Kendine özgü deyişler,deyimler,düşler ve buluşlar da kaliteli...
Dahası mı
Gönlüm turnaların teline ağıp, Yaylak yaylak uçup gelmek üzere Bir ahu gözlünün özüne yağıp O ceylan yurduna düşmek üzere
Usta bir şarden, mükemmel bir şiir daha. Kaleminize mürekkep olan iç sesiniz hiç susmasın şairim, kanatsa bile yüreklerimizi... Sevgi yüklü saygılarımla.
İstemem sabahı varken yanımda Hücreler onunla ılır kanımda Giderse kaç damar kopar canımda Yokluğu beynimi boğmak üzere
Kolay mı doyması böyle bir aşka Cilvesi ayrı tat endamı başka Bir ömür sığsaydı şafağa keşke Düşüncem efkârı yığmak üzere..
:::::::::::::::::::::::::::::::: "ÖZ ŞİİR" in babası üstadımız Yahya Kemal BEYATLI' nın bu ifadelerde "VUSLAT" şiiri var.Okumayanların en kısa zamanda okumasını tavsiye ederim... "Bir uykuyu cananla beraber uyuyanlar Ömrün bütün ikbalini o vuslatta duyanlar Bir hazzı tükenmez sanmakla o anı ! Fark etmezler ufuklarda şafağın söktüğü anı" .....İŞTE ŞİİRİNDEN BU TADI ALDIM...
Degerli dosta cok tesekkür ediyorum.. Yillardir okumadigim bir üstad siirini hatirlatmasi ile birlikte hemen siiri buldum ve büyülendim... Cok cok sagol dost ______________________________ VUSLAT
Bir uykuyu cananla beraber uyuyanlar, Ömrün bütün ikbalini vuslatta duyanlar, Bir hazzı tükenmez gece sanmakla zamanı, Görmezler ufuklarda, şafak söktüğü anı...
Gördükleri ru'ya ezeli bahçedir aşka; Her mevsimi bir yaz ve esen ruzgarı başka. Bülbülden o eğlencede feryad işitilmez; Gül solmayı; mehtab, azalıp gitmeyi bilmez...
Gök kubbesi her lahza, bütün gözlere mavi... Zenginler o cennette fakirlerle müsavi; Sevdaları hülyalı havuzlarda serinler, Sonsuz gibi, bir fiskiye ahengini dinler.
Bir ruh, o derin bahçede bir defa yaşarsa Boynunda O'nun kolları, koynunda O varsa, Dalmışsa O'nun saçlarının rayihasiyle, Sevmekteki efsunu duyar her nefesiyle.
Yıldızları, boydan boya doğmuş gibi, varlık Bir mucize halinde o gözlerdendir artık. Kanmaz, en uzun buseye, öptükçe susuzdur Zira, susatan zevk, o dudaklardakı tuzdur.
İnsan ne yaratmışsa yaratmıştır o tuzdan... Bir sır gibidir azçok ilah olduğumuzdan. Onlar ki bu güller tutuşan bahçededirler. Bir gün nereden hangi tesadüfle gelirler?
Aşk, onları sevkettiği günlerde, kaderden Rüzgar gibi bir sevk alır, oldukları yerden. Geldikleri yol, ömrün ışıktan yoludur o! Alemde bir akşam ne semavi koşudur o!
Dört atlı o gerdune, gelirken dolu dizgin, Sevmiş iki ruh ufku görürler daha engin, Simaları her lahza parıldar bu zeferle; Gök, her tarafından, donanır meş'alerle!
Bir uykuyu cananla beraber uyuyanlar, Varlıkta bütün zevki o cennette duyanlar Dunyayı unutmuş bulunurken o sularda, -Zalim saat ihmal edilen vakti çalar da-
Bir an uyanırlarsa leziz uykulardan, Baştanbaşa, heryer kesilir kapkara, zindan... Bir faciadır böyle bir alemde uyanmak... Günden güne, hicranla bunalmış gibi, yanmak...
Ey tali! Ölümden ne beterdir bu karanlık! Ey aşk! O gönüller sana maloldular artık! Ey vuslat! O aşıkları efsuna ramet! Ey tatlı ve ulvi gece! Yıllarca devam et!
6/5 lik ölçülerde şarkı tadında güzel bir hece şiiri. Bir bahar akşamında bir balkonda oturmuşum sanki. Yalnızım ve hüzünlü sanat müziği eşliğinde rakı içip şiir yazıyorum. Tebrikler üstadım...
Ceylansı bakışlar alev kokuyor Gülüşü depremim dibe çekiyor Omzundan aşağı sümbül akıyor Saçları koynuma sığmak üzere
İstemem sabahı varken yanımda Hücreler onunla ılır kanımda Giderse kaç damar kopar canımda Yokluğu beynimi boğmak üzere
Şaire şiir hakkında sorulduğunda onun iki tercihten birini seçmesi gerektiğini iddia edecektir. Ya susacak,ya da durmadan konuşacaktır.
Bir üçüncüsü yoktur bunun,bu yüzden Hilmi Yazgı şiirleri kendi sesini oluşturmasını bilmiştir. Tarz yakalamk da çok önemli ... bunu da başarabilen sitenin nadir seçki şairlerindendir.
bu yüzden bu sayfadayım bu yüzdem tebriklerim çok bu kaleme
Muhteşem güzel bir şiir ve yorumlama idi efendim.
Saygı sevgi ve selamlarımla...