Baktıkça gözlerinin, içi bana gülüyor, Çok yürekten sevmişim, ciğer onu soluyor, Sabır tükendi bitti, zerreler hep ölüyor, Bu aşk nedir Allah’ım, doldukça hep doluyor, Durmasın dünya dönsün, aşkı ekber gülüyor,
Bu ne derin bir sevgi, sınır nedir bilmiyor, Hasretim ben o yare, gel derimde gelmiyor, Al derimde yanına, bilmem neden almıyor, Bi çare ey Allah’ım, hayallerim olmuyor, Durmasın dünya dönsün, aşkı ekber soluyor.
Dayanılmaz bu zevke, eridim aktım bittim, Kaderimde yazgımı, kendi elimle ettim, Her geçen gün ağlayıp her dem o yare gittim, Aşka düştüm bağlandım, sonsuz düğümler attım, Durmasın dünya dönsün, aşkı ekber geliyor.
Sardı sevda dört yanım, mecal kalmadı dizde, Ararım ben cananı, hemi kışın hem yazda, Bu aşkın nameleri, çekilmez oldu nazda, Sende hasret mayası, derdi kederi bizde, Durmasın dünya dönsün, aşkı ekber salıyor.
Düşte Cemal yoluna, gönül çeker ahu zar, Derdi zevk eyler sinem, yürek olur harı nar, Durak yok durmakta yok, cana kafes olur dar, Yar beni aldı benden, zerreler oldu hep har, Durmasın dünya dönsün, aşkı ekber ölüyor.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKI EKBER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKI EKBER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sardı sevda dört yanım, mecal kalmadı dizde, Ararım ben cananı, hemi kışın hem yazda, Bu aşkın nameleri, çekilmez oldu nazda, Sende hasret mayası, derdi kederi bizde, Durmasın dönsün dünya, aşkı ekber salıyor.
Yüreğine sağlık harika dizeleri beğendim selamlar..........
Saygı sunarım.