Duvarda asılı takvime benzetirim kendimi Bir bir günler eksilir ömrümden Takvim yaprakları gibi Ya da Sonbaharda dalında kalmış Kehribar sarısı son yaprak Ha düştü ha düşecek diye beklerken Saatin tik tak sesleri ile geçer zaman… * Ah deli gönlüm, boşuna serzenişlerin Gelip geçiyor iki nefes arasında ki ömür Gönlümüzün baharı olsa da Hazan mevsimi değil mi yaşadığımız? * Dalında son yaprağı kalmış yaşlı çınar gibiyim Zamanı gelecek o yaprak da düşecek Çünkü mevsim son bahar, ömrümün son demi Mevsim hep hazan yüreğim de hep hüzün… * Gelecek göç mevsimi Alnımıza doğuştan yazılmadı mı göç yazgısı? Gözü yaşlı ayrılıklar bırakmadık mı giderken Gitmek istemesem de bakakalırsın ardından… * Gözlerimizi ayırmazdık ufuktan Umudumuz olurdu masmavi gökyüzü Hayaller kurardık O da dolduramadı içimizde ki boşluğu… * Geride bıraktığımız hatıralar Ne yaparsan yap avutmaz anılar Aza koysan almaz çoğa koysan dolmaz Zaman aleyhine işler yar’sız geçen her an… * Ömrümün son demi mevsim hazan mevsimi Dalında kalmış son bir yaprak ha düştü ha düşecek Savrulup gidecek rüzgârlarda canını acıtsa da Sürgün müydü bu hayat bana Boşuna! Ah edip çırpınma deli gönül Kimler geldi kimler geçti hayatından Hiç kimse yer etmedi onun kadar Çıkmazlarda yüreğim Senden sonra işte ardımda kalanlar…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ardımda Kalanlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ardımda Kalanlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinize Emeğinize sağlık kaleminizi daim olsun saygılar ve tüm şiir seven yüreklere iyi günler diliyorum şairim sayfan bir tutam sevgi bırakıyorum şairim asi kızdan sevgiler