İnancımız üzre ! Şükürler olsun Rabbimize ! Õlum var bize; ölüm hak bize... Sev bizi, sevdir bizi, sevdiklerine... Ne gelirse gelsin kabul senden kalbimize...
İnsanım acizim... Kırık döküğüm İşte... Nasılmı ? Cam gibi... Can gibi... Acıyla dağlanmış bu yürek paramparça...
Yoğrulsamda karılsamda acılara Olsun; iskankar değilim yaradanıma... bilirim ki; Ondan gelen ona döner hayırlısıyla...
Annesiz kalmak... Uçurumun dibine düşmek gibi olsada... İnancım sabrımı artırıyor; acım beni assada... Yol alsa erişsede semaya; Dualarım varır Allah’a Yar ve yardımcı ol bana ve benim gibi olanlara... Sakinleştiren en iyi ilaçsın yarambim sen ruhama...
Anne demek... Dualardan örülen Zırhlı kalkan demekti... O zırh bedenimde yok şimdi...
Anne demek... Yaşı kaç olursa olsun Kendinden önce evladını düşünmekti... Onun kadar herşeyiyle, düşünenim yok şimdi...
Anne demek... Etrafında gecegündüz heran Dualardan koruyucu melekler ordusu kuran demekti... O komutanım; o ordularım yok şimdi...
Herşey döndü tersine; şimdi sıra bizde ! Biz dualar göndereceğiz şimdi nur yürekli annemize...
Mekanın cennet olsun ! Peygamberime komşu ol İnşaAllah diyerek... Avuç avuç, kucak kucak, gül kokulu dualarımıza Aminlerimizle... Sevgiyle, sabırla, sevginle dolu; yüreklerimizden... Kabul et ANNEM kabul et emi ?...
Annesiz kalmak; öğrendimki yarım kalmaktı Annesiz Babasız kalmak hüzünlere komşu olmaktı Yaşamadan anlatılmazdan öte... Yaşanılsada acısı anlatılamayandı... Acısını antalacak söz bulunamayan demekti... Yaşayınca; sana kanayınca yüreğim, anladım şimdi...
Dualar ederdin Herdem dili dualı ANNEM İki cihanda mamur ol... Evlatlarından hayır gör derdin ! Şimdi kimden dua beklesin meleğin...
Yaradana kavuştun sen ! Babam dönmedi sende geri dönmeyeceksin Bu yürekte hasreti hiç dinmeyeceklerdensin Baba ve annesizlik; hep özlenen yeri doldurulamayan demekti El açıp; dua dua, gecegündüz, hakkını asla ve asla ödeyememekti...
Kabriniz nur; Ruhunuz pak ! Yüzünüz ak ! Cehennem sizden; dilerim ıraktır... İsterim Allahımdan Cennet size haktır...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANNEME ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANNEME ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anne demek... Yaşı kaç olursa olsun Kendinden önce evladını düşünmekti... Onun kadar herşeyiyle, düşünenim yok şimdi...
Anne demek her şey demekti...gitti ama gölgesi hep üzerimizde ...ölene kadar her adımda komutandır ana; anayı bilenlerde ....ALlah rahmet eylesin;ondan geldik ona döneceğiz ...Kabri pirnur ;mekanı cennet olsun can arkadaşım ..selam ve muhabbetle
İnancımız üzre ! Şükürler olsun Rabbimize ! Õlum var bize; ölüm hak bize... Sev bizi, sevdir bizi, sevdiklerine... Ne gelirse gelsin kabul senden kalbimize...
İnsanım acizim... Kırık döküğüm İşte... Nasılmı ? Cam gibi... Can gibi... Acıyla dağlanmış bu yürek paramparça...
tek tesellimiz ve tek sığınıağımız rabbimiz yüreğin daim olsun..tebrikler.....
Yaradana kavuştun sen ! Babam dönmedi sende geri dönmeyeceksin Bu yürekte hasreti hiç dinmeyeceklerdensin Baba ve annesizlik; hep özlenen yeri doldurulamayan demekti El açıp; dua dua, gece gündüz, hakkını asla ve asla ödeyememekti...