Zenginim demek için ne ev gerek ne arsa En büyük zengin sensin kalbinde sevgi varsa Şöyle birazcık düşün yoksa dostun sevenin Neye yarar ilk ayak basan sen olsan Mars’a
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZENGİNLİK... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZENGİNLİK... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ZENGİNLİK İŞTE BU .... BU KADAR GÜZEL TANIM YAPILABİLİR BÜTÜN DÜNYA SENİN OLSA YÜREK FAKİRİYSEN NEYE YARAR BÜTÜN KALBİMLE TEBRİK EDİYOR ALKIŞLIYORUM..SELAMLAR..
Eskiden sevgiyle satın alınmayacak, fethedilmeyecek gönül yoktu... Oysa şimdi bu mükemmel dörtlüğü okuyunca içim sızladı değerli kardeşim. Sahte çıkar ilişkileri, sahte sevgiler, sahte alkışlar, sahte gurur duymalar... Daha sayamadığım nice riyakarlıklarla, başta gerçek sevgi olmak üzere tüm manevi değerlerimizin yok edildiği bu devirde, bu şiirdeki anlamı gerçek manada bizim nesil gibi yaşayamayan, yaşayamadığı için de; anlayamayan yeni nesil için üzülüyorum. Rahmetli kayınpederimin bir sözü vardı nasihat gibi... ''Ev bark fabrika neyin varsa bir yangınla bir gecede kül olabilir, iflas edip beş kuruşsuz kalabilirsin, makamın koltuğun bir anda gidebilir. Bunlar başına geldiğinde çevrendekiler yok olur ve kredin biter. Oysa; bunlar yerine gerçek dostlar kazanmışsan kredin ölene kadar sürer. Dost kredisi en büyük servettir'' derdi. Şair olsa herhalde bu kadar söz yerine bu dörtlüğü söylerdi rahmetli babam da. Yüreğinize sağlık. Sevgiyle esen kalın kardeşim.
Mars'a ayak basanlar zaten diyorlar ki,''Bizim düşlerimizde pembe hayallere yer yok,biz mecbur kalırsak acımadan dünyayı başınıza göçürürüz;onun için bu nükleer füzeler,bir deneyin istersenizkim hayatta kalacak diyorlar...
Buna bir çözüm;bilim,teknik,bilim teknik/''trum trum tki tak / trum trum tki tak / makinalaşmak istiyorum makinalaşmak...''
Yalnızca gönül zenginliği,yalnızca dışa giyilen süslü giysiler yetmez,beyinlerin içini çağdaş düşüncelerle donatmak durumundayız,,,YARIN ÇOK GEÇ OLABİLİR...
Şiir tartışmayı açtı;tebrikler...
Şaban Aktaş tarafından 4/5/2008 9:46:01 PM zamanında düzenlenmiştir.
Zenginim demek için ne ev gerek ne arsa En büyük zengin sensin kalbinde sevgi varsa Şöyle birazcık düşün yoksa dostun sevenin Neye yarar ilk ayak basan sen olsan Mars’a
gerçek zenginiliği ne güzel tarif etmişsin şair.tebrikler
Zenginim demek için ne ev gerek ne arsa En büyük zengin sensin kalbinde sevgi varsa Şöyle birazcık düşün yoksa dostun sevenin Neye yarar ilk ayak basan sen olsan Mars’a
O gerçek zenginliğe Rabbim ulaşmayı nasip etsin. Yüreğinize sağlık
Zenginim demek için ne ev gerek ne arsa En büyük zengin sensin kalbinde sevgi varsa Şöyle birazcık düşün yoksa dostun sevenin Neye yarar ilk ayak basan sen olsan Mars’a
mükemmel ifade edilmiş bir söz tebrikler selamlarımla
Makberî -Ahmet Akkoyun tarafından 4/5/2008 1:48:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
Zenginim demek için ne ev gerek ne arsa En büyük zengin sensin kalbinde sevgi varsa Şöyle birazcık düşün yoksa dostun sevenin Neye yarar ilk ayak basan sen olsan Mars’a
doğru söz kutlarım kısa ve öz çok güzeldi tebrikler
harika ders
yüreğiniz hep böyle güzellikler verdi dost