(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kaçkın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kaçkın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Umutadam, her şiirinde ayrı bir dille çalışıyor; bence bu arayışına artık bir son vermeli. Çünkü, sürekli dolaşan dil bir yere oturamaz.
han olsan da duramam sende başkaları kalsın yorganım sırtımda benim kopar dallarını gölgesiz yatacağım.
Sitem yüklü son dizeler... han olsan da.... han olsan da... vee sende başkaları kalsın... Şirin öznesine sitem ve aşağılama gelmiş. Elbette bilemeyiz, bu dizeleri yazan kalemin düşüncesini ve iç dünyasını, ben sadece dizelerin okura gösteridiğini anlarım.
Sitemler kopması istenen dallar gibi dökülmüş yaprak yaprak. Duru bir sevginin sağnağında ıslandık. Kalp hancı, aşk yolcu olunca böyle oluyor sonlar. Yorganı sırtlanmakla iş bitmiyor şairim, bu sevdaya serilecek yürek gerek yatak misali, gölgeli/gölgesiz, olmalı emsalsiz... Herşey gönlünüzce olsun. Sevgi yüklü saygılarımla.
inanmıyorsan al aynamı yüzüne bak dokunma saçlarıma ne olur beni bana bırak ......................................................... ÇOK SADE VE YALIN NAİF BİR ŞİİR OKUDUM SAKİN SULARIN DURGUNLUGU KADAR BERRAK TANIMAK GÜZELDİ ŞİİRİ VE ŞAİRİ BAŞARILAR
al aynamı
yüzüne bak
dokunma saçlarıma
ne olur
beni bana bırak
han olsanda duramam
sende başkaları kalsın
yorganım sırtımda benim
kopar dallarını
gölgesiz yatacağım
çok güzel...