Sarı saçlarını sevdiğim servi Boyun boyuma denk sanki müsavi Seni vatanından sökmek zamanı İnci dişlerini dökmek zamanı…
Kessen de kolumu keskin kılıçla Yerinde salınan miskin kılıçla Üçayak arası kor seni bekler Üzülüyor musun, zor seni bekler.
Belki kaynatırım deniz suyunda Yumuşar böylece belki huyun da Başın yemlik olsun benim dişlerin Bahçeme çit olsun kuru şişlerin.
Taşların koynunda ezmek gerekir Delikli tavadan süzmek gerekir Önce rüzgâr ile savurmak lazım Tere yağ peynirle kavurmak lazım. ………….. …………… Düşünün şairler ben kime yazdım Bilene güzel bir hediyem olsun Belki bir güzele hekime yazdım Bilmeyen güneşte şemsiyem olsun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bilmece- Bilen Ece- Bilmeyen... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bilmece- Bilen Ece- Bilmeyen... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Temel ile arkadaşları sıkıntıdan ne yapacaklarını şaşırdıkları bir gece bilmece sormaya, onunla vakit geçirmeye karar verirler. Herkes bir bilmece sorar hepsinin ki de bilinir. Sıra temel’e gelince şöyle sorar: Dalda durur, saridur, oter, bilun pakalum bu nedur? Herkes aklının yettiğince cevap verir. Kuş, kanarya, bülbül ama bilemezler. Cevabını öğrenmek isterler. Temel cevap verir; Hamsidur da… Hamsi sarı değildir der birisi, temel; boyadim oni, ağaçta durmaz der birisi, Temel; bağladim oni, diğerleri bağırır ama hamsi ötmez ki…. Temel gülerek cevap verir; o da kandirmacasu….
Bir kandırmaca da bu dizeler arasında gizli bana kim Ankara’yı verirse ona kandırmaca sözcüğü söyleyeceğim.
Afet İnce Kırat tarafından 6/16/2016 10:51:40 AM zamanında düzenlenmiştir.
Olsun bu güzelliği boş geçmek istemedim.
Selam ve Saygıyla