(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Düşlerinde bile özgür olduklarını düşünemiyorum çocukların, çünkü korku ile bakıyor gözbebekleri yavrucukların.Mavileri olmayınca umutlarıda olmuyor ..Çok güzeldi yüreğinize sağlık sevgilerimle ..
Hep bir çığlıkla başlar acılar peki nefesimiz yetecek mi tepeden tırnağa hüzne kesmişken lime lime etlerimiz düşüyorken bedenlerimiz hangi gölgenin ardına saklayacağız gittikçe derinleşen yüz çizgilerimizi ah Hena daha kaç çocuğun gözlerinde avutacağız sesimiz titrekliğini...
Evler boş sokaklar boş seslerimiz ise duyulmuyor biz karıncanın ayak seslerinden fazla
Var ol sevgili Hena..
seval akkuş tarafından 6/17/2016 12:48:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
oğulsuz-kızsız kavuşulan her cumartesiye yeni bir anne eklendi, eklenmeye de devam etmekte
senin dilindeki ağıt, benim kalbime ateş düşürmüyorsa insanlığımla alakalı büyük bir sıkıntı var demek ki senin acın, benim acımı döver devrinin tam da ortasındayız işte
ölümün sarıldığı kefen beyaz üzerine örtünen toprak kara iken bu kıyaslama neyin nesidir böyle
*
ali’m olsak ne fayda cahil bireylerin toplamından oluşan bir kavgada vurulup düşüyoruz körü körüne
Düşünceyi yazmak sonra onu sokakta dövüştürmek gibi kolay olmuyor insanın sevdası..Hele,aşk'a da değdimi insanın eli işte o zaman toplumsal duyguları ateşliyor hayat..Sonra salkım saçak hüzünler çoğalıyor bir yanımızda..
'Gitme Ali’m Ne şiir sarar ruhumu yokluğunda Ne özgürlük tutkum ne sevdam Avunmak aldanmaktır belki de Avunmak alışmaktır Ali’m' Ne içi boş bir umut yazmak geçiyor içimden ne de hamaset yapmak fakat şehirler yıkılıp çocuklara kıyılan bir zamanda Ali'ni düşündüm..Mem u zin destanın gibi düşledim.. Şairin gökyüzündeki aksi gibi.. Sesinin içiyle konuşan şaire sevgiler..