Kimse bilmez hasretimin rengini Hangi renk anlatır sana olan sevgimi Turkuazmı mavi mi Beyazmı siyah mı grimi Lilamı kahve mi yeşil mi Kırmızımı pembe mi Hangisi içimdeki aşkın en güzel rengi...
Fırtına koparır gözlerimde özleminin ahengi Şimşekmi yıldırım mı demeliyim; hangisi dengi Bilemezler ne renk hüznümün veya mutluluğumun rengi...
Siyah beyaz gri Kahvemi krem mi Mavi yeşil sarı Varı yoğu; yoğu vari Aşk yangısı volkan misali Sönmeyen ateş içimdeki hari Düşün; düşünde, dünyanın hangi rengi Ben duyarım; fısıltıyla olsada kulağıma şöyle hadi...
Sen beni; ben seni Kim kimi daha çok sevdi Yüreğim çocuk ama inan severken devdi Sevgisi büyüdü kendi hiç büyümedi Kalbim çocukça masumca safça tek seni sevdi...
Siz; biz olunca ! değişti..kalbimizin ritmi ahengi Yüreğimizin sevgi hamurunda maya ! olsun..dünyanın tüm rengi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HANGİSİ; SEVGİMİZİN RENGİ !?... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HANGİSİ; SEVGİMİZİN RENGİ !?... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutlarım.
Beğendim.
………………………………. Saygı ve Selamlar…