acı uğramasın çehrene ağlamasın ruhun bakma sakin kıskananların sözüne dön seven yüreğine dön özüne sor sevilen yüreğine inan sadece kalp gözünle gördüklerine...
unutanlardan olma! sevgi sözünü kötüyü görmesin kapat gözünü seven kalbin sevdiğinden incinmesin incitmesin; seni seveni sitemli sözlerin...
kader hep acıları sunmasın sana umudunu elinden almasın rüyalarında bile hüzün olmasın sana acı verenleri havale et Allah’a...
iyi yürekliler çıksın karşına mutluluk serilsin hep yollarına sevdiklerin girsin sevecen kollarına çok istesek olamasakta biz yanyana dualarımı gönderdim ben; onlar senin yanında güzellikler, iyilikler, sevgiler dolsun gerçek dünyana...
en güzel anılarımız canlansın gözlerinde yepyeni umudlar doğsun olsun seninle sen hep gül gülki sen; gülsün evren güller, çiçekler açsın o ay yüzünde mutluluklar çoğalsın SEVGİLİ dilerim senin o sevecen yüreğinde...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜLKİ SEN; GÜLSÜN EVREN ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜLKİ SEN; GÜLSÜN EVREN ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
iyi yürekliler çıksın karşına mutluluk serilsin hep yollarına sevdiklerin girsin sevecen kollarına çok istesek olamasakta biz yanyana dualarımı gönderdim ben; onlar senin yanında güzellikler, iyilikler, sevgiler dolsun gerçek dünyana...
yüreğine sağlık çok güzel dizeler...sağol...varol....
mutluluk serilsin hep yollarına
sevdiklerin girsin sevecen kollarına
çok istesek olamasakta biz yanyana
dualarımı gönderdim ben; onlar senin yanında
güzellikler, iyilikler, sevgiler dolsun gerçek dünyana...
yüreğine sağlık çok güzel dizeler...sağol...varol....