Bir dert buldu gönlüm,yine sevdiğinden, Teselli ararım, üç beş kadeh meyden, Bak ak saçlarıma, ne kadar çok onlar, Her bir ak telinde, acım var geçmişden.
Karalar giyindim, şu gençlik çağımda, Çizgiler oluştu, pürüzsüz alnımda, Bilenler şaşar da, sorar ne hal diye, Her çizgi bir anım, hicrandır kaşımda.
Daha dün siyahtı, saçlar ak başımda, Sır gibi dertler var, izleri kaşımda, Hele bir bilseniz, şükreden haline, Her çizgi bir acım, siyah yok saçımda.
İçim dertler dolu, aklım yok başımda, Ne çok dertler buldum, gencecik yaşımda, Bir değil ki derdim, yüreğim dopdolu, Her çizgi bir derdim, hicrandır kaşımda.
Vuslat zamanına, bilmem ne kadar var, O zamana kadar, yüreğim hep dolar, Acı çekmek kader, etrafımda bol var, Yürek ondan dolar, hicrandır kaşımda.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HER ÇİZGİ BİR HİCRANDIR. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HER ÇİZGİ BİR HİCRANDIR. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayatın getirdiği acılar çizgi çizgi nakışlanırda alnımıza... Hp orda durmaz da, zaman zaman yüreğe dolar...
Hep te biliriz hayatın her zaman yeni acılara gebe olduğunu da o mutlak vuslatı yadeder bekleriz... Güzel anlatımdı. Kutluyorum, eski şiirimizden esintiler getiren şiiriniz için... Saygılar sunuyorum...
şiiriniz güzel. tebrik ederim. ama ben asıl üstteki resme hayran kaldım. yılların yıprattığı bir yüz; ve kenardaki tazecik çiçekle aynı canlılıkta bakan gözler.... selamlar.
Bir dert buldu gönlüm,yine sevdiğinden, Teselli ararım, üç beş kadeh meyden, Bak ak saçlarıma, ne kadar çok onlar, Her bir ak telinde, acım var geçmişden.
Her bir çizgi, yaşamın deneyimlerini anlatır anılarınca... Bakıp o derin izlere ders almak varken, faydalanılıp teknolojiden, yok edilir sunîliklen. Aslolan kaybolur mu acaba? Kim aldanmış, kimi aldatmış olur bilinir farkındalıklan... Teşekkürler şairim. Sevgi yüklü saygılarımla.
Hocam mükemmel bir şiir. O çizgiler çok şeyler gizler yüzdeki. Her biri dediğiniz gibi bir hicranın izidir aslında. yaşanmışlıkların ve her neden se mutsuz yaşanmışlıkların izidir hepsi. Dilerim bu izler yüzlerden artık silinir,çizgileri yaratan etkenler yüreklerden ve bizlerden ayrı kalırlar. Harika dizelerdi başarılar diliyorum.
İçim dertler dolu, aklım yok başımda, Ne çok dertler buldum, gencecik yaşımda, Bir değil ki derdim, yüreğim dopdolu, Her çizgi bir derdim, hicrandır kaşımda...
TEBRİKLER ÇOK GÜZEL...HARİKA BİR ANLATIM...YÜREĞİNİZE SAĞLIK...SAYGILAR
tecrübenin sözü çizgiler.
kimi vasıl olur cana.
kimi.... sızı çizgiler... hürmetler hocam.