Benim, aşk ile görülecek bir hesabım var. Kaldıklarımla yetinirim, bıraksın yakamı Aldıkları yeter, üstünde kalsın diyeceğim. Sevginin kaynağı merhamet, iki damla Kurumamış göz yaşları benden yana Bir aşktır tutturmuş gideceğim…
Benim telâşlarımla yüzleşecek yüzüm var. Seni benden ayrı tutacağım. Söylenenler söylensin Çizilenler çizilsin sana Birileri anlasın gayrı; Kimileri anlatsın seni Kimileri görsün hesabını İnsanın canından kıymetli nesi var?
Benim kırılgan nazarlarım var satılık aynalarımda Belki dönmemen de olur Sahibini arayan bir gül kadar belki solmazsında. Sisten buluttan değil ki bu gözler Elbet ağlamayı da unutur
Elbet koynunda kara kaplı muska gibi korunur sevda(!)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ELBET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ELBET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
nim, aşk ile görülecek bir hesabım var. Kaldıklarımla yetinirim, bıraksın yakamı Aldıkları yeter, üstünde kalsın diyeceğim. Sevginin kaynağı merhamet, iki damla Kurumamış göz yaşları benden yana Bir aşktır tutturmuş gideceğim…