Hoştur senden gelenler, sol yanımda sancımda Kar yağmış kış misali, aklar dolsa saçımda Bereketimsin benim, ekmeğimde aşımda Dua gibisin bende, her sana bakışımda Sevginden bıkarmıyım, taç ederim başımda Gel uzaklarda olma, tek sen ol yakınımda Dünya dar gelir bana, eğer yoksan yanımda.
Yoruldum bile demem, yoluna varayımda Yorgunluğumda geçer, sarılıp sarayımda Başka bir şey istemem, hep senle olayımda Dünyalar benim olur, seninle kalayımda Sevginden bıkarmıyım, taç ederim başımda Gel uzaklarda olma, tek sen ol yakınımda Dünya dar gelir bana, eğer yoksan yanımda.
Yüreğim sensiz olmaz, canın; candır, canımda İnanki sevgin akar, damarım da kanımda Yaşımı silenim ol, sevincim de acımda Herşeyimsin dünya da, hastaysam ilacımda Sevginden bıkarmıyım, taç ederim başımda Gel uzaklarda olma, tek sen ol yakınımda Dünya dar gelir bana, eğer yoksan yanımda.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CANDA SENSİN; CANIM DA ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CANDA SENSİN; CANIM DA ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğim sensiz olmaz, canın; candır, canımda İnanki sevgin akar, damarım da kanımda Yaşımı silenim ol, sevincim de acımda Herşeyimsin dünya da, hastaysam ilacımda Sevginden bıkarmıyım, taç ederim başımda Gel uzaklarda olma, tek sen ol yakınımda Dünya dar gelir bana, eğer yoksan yanımda
YÜREĞİNE SAĞLIK....ÜSTAD...MÜKEMMEL BİR ÇİÇEK BUKETİ GİBİ..
Hoştur senden gelenler, sol yanımda sancımda Kar yağmış kış misali, aklar dolsa saçımda Bereketimsin benim, ekmeğimde aşımda Dua gibisin bende, her sana bakışımda
Dualarımızdadır zaten sevdiklerimiz..ne güzeldir değil mi koşulsuz sevmek...selam ve muhabbetle
ONBİR AYIN SULTANI MUBAREK RAMAZAN AYINI (ORUCUNU) KUTLARIM.
Kutlu dileklerimle.
Çok Beğendim.
…………………. Saygı ve Selamlar…