Günah kimde? Biz tertemiziz, İşte suçlular oralarda bir yerlerde, Ama biz suçlu değiliz. Biz yalan nedir bilmeyiz, Herkes yalan konuşur dedikodu yapar, Ama biz dinlemeyiz.
Bakın işte orada ki kadın tam bir fahişe, Görmedik ama duyduk ki, Her gece yatar bir herifle, Para olmuş dini imanı, O yüzden vücudu en ön vitrinde. Anlamalıydık bize yüz vermediğin de.
Biz bu semtin namus bekçileriyiz, Buraların adabı bizden sorulur. Herkesin yerine biz karar verir, Gerekirse ahkam keseriz.
Karışırız insanların özeline, Böyle olmalı,delikanlılığın gereğince, Birisi bize saygı duyuyorsa, Baş tacıdır,alırız onuda içimize.
Bu dünyada günahları biz belirleriz, Kim yanacak,kim kurtulacak onu biz belirleriz, Cennet de biz göndeririz,Cehenneme de, Biz hakkın cehalet dağında en büyük zirveyiz. Çünkü biz okumadan hidayete ermişiz...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Günah kimde? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Günah kimde? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanların namuslarına dil uzatan utanmazlara tokat gibi yanıt. Özellikle final muhteşemdi.İnsanları reelde tanımadıkları halde,''tanıştık yemek yedik filanca yerde ''diye iftira atanlar,Özelini bilmedikleri kişiler hakkında dedikodu yapanlar, kişilerin mesleğini bilmedikleri halde iş uyduranlar hiç tanımadığı kişi ile çay içtiğini ve filanca yerde başbaşa yemek yediğini iddia eden arsızlar okumalı.Bütün kötülükler cehaletten doğar.Allah adına yargılama yapan kullar ,hesap verecekleri günü çoktan unutmuşlar .Bu fitne fücurların yalan söylerken yüzleri bile kızarmıyor. Saygılar Vagif bey.
Çok teşekkür ederim Efendim..Hoş geldiniz sayfama, şeref verdiniz değerli yorumunuzla.Biz dediğim,kendini dev aynasında gören bazı insanlar.selam ve saygılarım çokça
Çok iyi bir konu ve çok yerinde sözler.Şiirdeki gibi namus bekçileri ne yazık ki çok fazla.Bilip bilmeden başkalarını çok kolay yargılayanlar,kendi namussuzluklarını görmeden başkalarının namusuna rahatlıkla dil uzatanlar ,hatta bazı kişilerin cennet ve cehennemlerine bile karar verenler.Günahları da çok güzel belirler böyleleri oysa en büyük günahı kendileri işliyordur ve bundan haberleri yoktur.Çünkü okumadan hidayete ermişlerdir ne de olsa... Akıcı bir dille yazılmış çok güzel ve ibretlik bir şiirdi.Tebrik ediyorum Şairi tüm içtenliğimle.Nice güzel eserlere efendim.Saygılarımı sunuyorum
Çok teşekkür ederim Efendim..Hoş geldiniz sayfama, şeref verdiniz değeri yorumunuza.Evet artık insanların hayatına karışmak doğal bir ha almış maalesef,gıybet ve iftira normalleşiyor.selam ve saygılar
Şiirin yüceliği tekrar tekrar okuyucuya anlatılaraksevdalar sunmuş…
Güzel dileklerimle Kutlarım.
Çok çok Beğendim.
………………………………. Saygı ve Selamlar…