Yere düşürdüğün ekmeği öper gibi öp beni biraz pişmanlık olsun bedeninde bir daha düşürmeyecek gibi sağlam tut sonra bir ritüel bu tekrarlanmalı devamlı sevilmeyi ellerden değil ellerinden öğreneyim ben sende yaşamak istiyorum bu öyle bir pişmanlık değil
II
yılkı atları peşimize düşer sonra asil durmayı onlardan öğrenelim acı çekmeyi süreya’dan sevmeyi nazım’dan konuşmayı ataç’dan bir aşk çiz bana bütün yolları kapalı bir aşk olsun şehrin bütün ulaşım yolları peronları kapalı yolları kilit çıkışı olmayan bir aşk çiz yılkı atları peşimize düşer sonra kaçamayız bunu da bil
III
ölümdür yaşadığımız tek başına süslü bir yaşantının vuracağı tokat yitik ezgilerin başlayacağı an dan ibaret tükenmiş ve tüketilmiş gözlere bakacağımız ve anlam yükleyemeyeceğimiz andır çünkü aşk tekil olmadı iki kişilikti aşk cesaretlilerin oynadığı ve yine adım attığım yer Brüka kimsesizler durağı burada hayat böyle ama yeri yok artık çıkmazların kedileri korkak olsun sokakların çiğnenmesin ekmeleri sev beni hep sev bir ekmeği öper gibi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ekmeği öper gibi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ekmeği öper gibi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kime dokunsak bin ah! işitiyoruz sanırım sevgilerimizi de zamanın yükselen tirendi fas-fod kültürüne eşlediğimiz için o kadar çok ki;
Ekmek gibi inançla ve sevgiyle öpmek Koşulsuz sevmek koşulsuz beklemek sevgiliden umut etmek ve bi cümle aleme nasıl sevileceğini öğrete bilmek sanırım hepimizin ütopyası oldu bu sevgisizlikte...
Tebrik ederim güzeldi şiir Emeğine Yüreğine sağlık şair...
Ekmeği öper gibi sevilmek. Kutsal bir sevgi isteniyor. Ama ya karşısındaki nankörse. Ya değer veremiyorsa kutsalına. Ama olsun isterim kalemin temennisi. ..
Gecede ayışığının küçük kırıntıları,kaçışı olmayan bir şiir ve deşifresi mümkün olmayan fotoğraf..
Nazım'dan Süreya'ya bir köprü kurunca içimden gidip Füruğ'a sığınasım geldi..Buda olmadı açıkçası.. Son sahnede tradını atan orta oyuncu gibi diyaloğu kırık bir zamandı belki de..
Doğan Güneş. tarafından 5/31/2016 12:02:30 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bir çizgide başladı ve o çizgiden sapar gibi olur olmaz tekrar çizgiye girdi şiir bence can alıcı ya da can verici sen seç bu kısımlardan biri burada.
Ayrıca kültürel bir öge ancak şiire ve aşka bu şekilde girebilirdi bunun içinde ayrıca teşekkür ediyorum sana. Brüka hayali diye bildiğimiz ama senin için gerçek biri bunu belki bir gün ifşa edersin he olur mu .. :)
ŞİİRİ YAZAN VE HİSSEDEN YÜREĞİ KUTLUYORUM
Kutlu dileklerimle Kutlarım.
Çok Beğendim.
…………………. Saygı ve Selamlar…