Olmaz mı ki güldürsen, ömrüm kederle yiter Attın yerden yerlere, beter eyledin beter Dur dedim kaderime, dermanım artık biter Ne olur güldür artık, bunca ağlattın yeter.
Kandırdın beni kader, sev dedin bende sevdim Yıkamazdı hiç kimse, sanki sevgiden devdim Duvarlarım kaleydi, mutluluk dolu evdim Çiçekliydi aşk bahçem, sayki bahardim nevdim.
Elim kalbimde artık, feryadı çığlık çığlık Uzun değil yaşamak, can verilir bir anlık Tahta padişah olsam, sonum olur viranlık Gelip geçici dünya, ne saraylık ne hanlık.
Gönlüme yazıp sevda, sefa sürdürtsen beni Kızmayacağım sana, yerde sürütsen beni Yaşayıp mutlulukla, sonra öldürsen beni Zaman geçiyor zaman, artık güldürsen beni.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AĞLATMA BENİ KADER ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AĞLATMA BENİ KADER ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Elim kalbimde artık, feryadı çığlık çığlık Uzun değil yaşamak, can verilir bir anlık Tahta padişah olsam, sonum olur viranlık Gelip geçici dünya, ne saraylık ne hanlık.
Hayat bu; ağlattığı çok güldürdüğü az ..Sonra bir bakıyorsun bir son.. acılar son..gülmeler de son..ne getireceği ne götüreceği hiç belli değil ..neşe ve huzur getirsin diyelim sevenlere ..selam ve muhabbetle