ben hayranım sevgiye beni ben gibi sevenede ! kusur mudur ? sevilmeyi sevmek hayattan mutluluk istemek, huzura ermek suçmu sayılacak ? sevdiğini can bilmek...
tatlı sözlere herdem aşığım acılara; ta ezelden alışığım kaderime küs değilim kendimle hep barışığım...
mutlu olurum güzel sözler duyunca kulaklarım utanırım; kızarır yanaklarım saklanbaç oynamak sobelemek değilde utandığımı görme diye hep içime saklandım...
hüznün sarmasığı bu akşam yine sardı sıktı yüreğimi -al ip atla, imkansız umudlarınla dedi verdi ellerime dertler yumağı ipi sarmaşık ipi büyüyor sürekli eskimiyor, kopmuyor ki...
derman var mıdır bilmem, bitmeyen kederime sıratı aşmak, cennete düşmek gibi mutluluk gelir mi günlerime yok yok; hiç umudum yok İstanbul ağlasın benimle, hiç gülmeyen kaderime...
ay ışımaz mı ? güneş doğmaz mı ? benim gibilerin bahtına ! varabilirmiyim, bende birgün gönül sarayımın mutluluk tahtına gideceğim yollar varsın dikenli olsun, beni dağlasın istanbul’da; gökte bulutlar denizinde dalgalar kadersizliğime ağlasın yağmur denizin kalbinden öperken, söyleyin; artık utanmasın...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSTANBUL AĞLASIN BENİM YERİME ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSTANBUL AĞLASIN BENİM YERİME ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
umutsuzluğun içinde yüzen bir yüreğin hüzünlü duyguları ustalıkla şiire içlenmiş. kimileri için hayat her daim özlem ve hüzün doludur ama bir gün o mutsuz günler huzur bulacaktır yeterki sabırlı olmalı derim selam ve saygılar
mutlu olurum güzel sözler duyunca kulaklarım utanırım; kızarır yanaklarım saklanbaç oynamak sobelemek değilde utandığımı görme diye hep içime saklandım... ..............ne güzel içten anlatım...tebrikler
amin diyorum can arkadaşım yürek dolusu amin... ömrümüzün son demi sonbaharıdır artık...bizde gülelim artık :) inşaAllah diyorum. saygı sevgi ve dua ile can arkadaşım...
Allah ağlatmasın adaşım. İstanbul'un zaten yüzünün güldüğü çok nadir ya kızgın yada ağlıyordur. Kalemine sağlık adaş. Berat kandilin mubarek olsun.