Sevdalar arıyorum Delicesine serpilmiş , büyümüş sevdalar . Hülyalara dalıyorum, Rüzgarlar esiyor başucumda , Esin , esin diyorum rüzgarlara O büyük , o kocaman sevdaları getirin bana Uzak diyarlardan...
Yüksek bir çağlayan akıyor yanı başımda , Çağlıyor hoş melodilerle, akıyor suları nehir boyunca Akın , akın diyorum sulara, Götürün, iletin isteklerimi Uzak diyarlara…
Koskoca, yemyeşil bir tarlanın ortasındayım. Kelebekler uçuşuyor, güneş o yüce sevdalara ulaşmışçasına parlıyor gökyüzünde Çiçekler yapraklarını açmış sevgi dileniyor güneşten Güneşse gösteriyor uzak diyarları…
Bir pamuk yığınının içinde buluyorum kendimi. Bir bulutun üstündeyim. Ak pak bir bulut.. Uçur beni! Uçur diyorum, götür beni, İçinde benim büyük sevdamı saklayan uzak diyarlara… O anda kara bir bulut çıkıyor karşımıza İçimize hüznü, korkuyu yükleyen kapkara bir bulut Bulamayacaksın! diyor Bulamayacaksın aradığın sevdayı uzak diyarlarda… Açıyorum gözlerimi, Karanlık kasvetli bir odanın içindeyim. Yapayalnızım. Yanağımda iki damla yaş, Yüreğimde hüzün. Bulamamışım aradığım sevdamı..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UZAK DİYARLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UZAK DİYARLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Koskoca, yemyeşil bir tarlanın ortasındayım. Kelebekler uçuşuyor, güneş o yüce sevdalara ulaşmışçasına parlıyor gökyüzünde Çiçekler yapraklarını açmış sevgi dileniyor güneşten Güneşse gösteriyor uzak diyarları…