(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nisan Uyanması şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nisan Uyanması şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli dost kalem, bu şiir bana bir roman yazdırırsa sakın şaşırmayınız e mi? Bence şair o ki hissettiklerini her tarzda yazabilsin ve her okuyanın duygularını özellikle de ifade edemediği duygularını yansıtsın . Tıpkı sizin gibi... sevgim ve saygım sizden yana. nd
sevgili hocam takipçinizim ve fakat beni bağılşamanızı diliyorum, nisanda ki bir şiiri mayısta okuyorum. Bir bedevinin yerleşkesi olmadığından olsa gerek.. Ruh ve düşünce dünyamı tekrar gözden geçirirken bu şiirinizi okumamışım emin olunuz ki gözlerim beni aldattmıştır o sırada. siz ve şiirlerinizle nice nisanlara diyorum. içten saygılarımla servet
Martılar fısıl fısıl Çığlık saklıyor maviye Bir şey var bize yakın Çınladı mı kulağın.. .... serbest şiirde çok yakışıyor kaleminize...İmgeler sağlam serbest şiirin ayakları da sağlam dimdik ayakta şiir.. Nisan uyanırda ,insanlarımız uyanır mı dersin Değerli hemşehrim Kalemin daim olsun Neferî
Sılaya özlemi anlatışınız çok güzeldi. Serbest şiir konusunda çok iddialı ve çok bilgili olmadığım için şiirde sadece anı, özlem ve hayallerin nakış misali okurken yüreğe işlenişini hissettim. Yüreğinize sağlık. Selam sevgi ve saygılarımla esen kalınız.
Bilsen bak dağlarında çiğdemler açmış şimdi, Bir üveyik pır pır eder koyaklar arasında,bir çoban meleşen koyunların önüne düşmüş, sarı gelin türküsünü çığırır. " Martılar fısıl fısıl istanbul mavisinde" Bedestenlerden bir koku çıkar ecdad sedası sinmiş.Yaslı gelinlerinde bir umut bir umut, dağlarından kötü haber gelmeye... gelmeye memleketimin.
Şimdi nisan kokuyor toprak ve dizelerinizde nisan /baharı çektik içimize... Bahar anne gibi adını duymak bile ısıtıyor zemheriden kalma gönüllerimizi... Beğeniyle okudum... Yüreğinize sağlık...
Biliyorum.. Şimdi; Nisan kokuyor İstanbul Poz verir laleler mahzun bakışlarına Fal yarışında papatyalar bembeyaz Özlem süzerken bulutlar heyecanlı Taç olmayı bekler kır çiçekleri Yaşamak saçlarında Canlı canlı..
Martılar fısıl fısıl Çığlık saklıyor maviye Bir şey var bize yakın Çınladı mı kulağın.. *************************** Değişik benzetmeleri olan içten bir sesleniş dizelere dökülmüş Güzeldi .kutluyorum. SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN:.
Biliyorum.. Şimdi; Nisan kokuyor İstanbul Poz verir laleler mahzun bakışlarına Fal yarışında papatyalar bembeyaz Özlem süzerken bulutlar heyecanlı Taç olmayı bekler kır çiçekleri Yaşamak saçlarında Canlı canlı.. İSTANBUL SEVDALAR ŞEHRİ VE KAÇ SIR SAKLAR BAĞRINDA ÖZLENEN ADINA ÖZLEYEN ADINA BAHAR GELMEDİ HENÜZ HANİ YALANCI ŞU ANDA DOĞAN GÜNEŞ BİLE ..HALA SOĞUK BURALAR ...LALELER Mİ ÜSTAD BELEDİYE İYİ ÇALIŞIYOR:--))
İçimize coşkusunu doldururken baharın, hüznünü de ılık/ılık katmışsınız mönüye hocam. Hele hasretlerin özlemi böylesi yakarken içi, sarıp/sarmalamışsınız yürekteki perçin istekleri... Mazide kalan gençlik çıkıp gelivermiş Emirgân'dan laleleriyle kapımıza. Bir de o deneyimsiz, mahçup delikanlılık çağları... İlk aşklar, ilk öpüşler ve saçlara takılan çiçekler yok mu, sermişsiniz âmâde gönlümüze hepsini bir çırpıda. Vâr olunuz ve hep vârımız kalınız. Sevgi yüklü saygılarımla.
Özledim bu Şehr-i Destan'ı ben de..Neyse...... Çok değişik bezetimler vardı dizelerde.Kalpten anışlar varsa -ki var- mutlaka kulak çınlaması da olmuştur.Zekana, kalemine sağlık.
Biliyorum..
Şimdi; Nisan kokuyor İstanbul
Poz verir laleler mahzun bakışlarına
Fal yarışında papatyalar bembeyaz
Özlem süzerken bulutlar heyecanlı
Taç olmayı bekler kır çiçekleri
Yaşamak saçlarında
Canlı canlı.
NISAN YAGMURLARIDIR ISTANBULDA ASIKLARI BIRLESTIRIR.YAGMURUN ALTINDA SIRILSIKLAM DOLASAN ASIKLARDIR,LALELERIN ARADINDA,PARKLARDA DOLASAN ASIKLARDIR.BIRBIRLERINE SEVDALARINI ANLATIR
NISAN YAGMURLARI,NISAN GUZELDIR.ILKBAHARIN BASLANGICI ASKLARI DOYASIYA YASAMAK SIRILSIKLAM
SEVGIYLE.YUREGINIZE SAGLIK HARIKA BIR SIIRDI.SEVGILER OKYANUSLARDAN.