Artık çok fazla kahve içmiyorum, Zaten geceleri baykuş gibiyim, Gözlerimde zerre uyku yok, Öylece tavana bakıyorum, Ya da perdeleri aralayıp, O gece hava açıksa, Penceremden, Yıldızları seyir ediyorum.
Artık kahve içmiyorum, Be eski sevgili, Sensiz,kahvenin bile köpüğü yok. Artık yağlı tambur dinlemiyorum saatlerce, Sadece kanun dinliyorum şimdi, Kanunlar bana dar gelse de.
Geldiğinde, Deniz dalgaları gibi geliyorsun yanıma, Hiç biri kalıcı olmuyor, Dalgaların bazen şiddetli, Bazen suyun yosun kokuyor, Nefesinde, Sana dokunmuş şarapçıların, Sigara tiryakilerinin lanet tadı var, Be sevgili Nasıl? Bunları görmezden gelebilirim.
Söyler misin? Şimdi kimler öpüyor seni. Seni benim gibi kimler anlıyor ?
Benim yüreğimde ki bayramları, Borçalının çocukları, Torpil atarak kutlardı, Bazısı elimde patladı, Ama hiç biri, Canımı senin gibi acıtmadı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yağlı tambur şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yağlı tambur şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba
Güzel bir paylaşım okudum değerli kalemden !
Teşekkür ederim saygılar !