Sazın tezenesinde ozanın dilindeyim Hece, hece yazılır aşk ile söylenirim Şairin kaleminde ressamın elindeyim Şiirde resimlerde var olan Türkiye’yim.
Akar şol ırmaklarım gürlerim çağlarımda Miski amber kokusu eksilmez bağlarımda Nice Koçyiğitlerin toz duman dağlarımda Taylarını sürdüğü kır olan Türkiye’yim.
Erciyes’te Ağrı’da eksilmez boranlarım Palandöken toroslar sıralı duranlarım Dağlara ovalara otağı kuranlarım Aşılması imkânsız sur olan Türkiye’yim.
Türk’ü Kürt’ü Çerkez’i Laz’ı hepsi burada Yediden yetmişine el ele bir arada Konu vatan olunca can verirler sırada Nar’ımı kül görene har olan Türkiye’yim.
Feht etmek imkânsızdır tarihler bunu yazar Bize oyunlar sökmez imanımız var bozar Yolumuz hak yoludur değmez bizlere nazar Dinsize imansıza dar olan Türkiye’yim.
Minarelerimizde ses emsali bilaldir Bütünlüğün sembolü gökte yıldız hilaldir Taşına toprağına canlarımız helaldir Vatan bayrak diyene yar olan Türkiye’yim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Türkiye'yim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Türkiye'yim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Feht etmek imkânsızdır tarihler bunu yazar Bize oyunlar sökmez imanımız var bozar Yolumuz hak yoludur değmez bizlere nazar Dinsize imansıza dar olan Türkiye’yim.
coşku dolu duygularla kaleme alınmış bir Vatan şiiri. Vatanın kıymetini Vatansız kalanlar ve birde asırlardır içinde yaşayanlar, kan dökenler bilir. selam ve saygılar üstadım
Minarelerimizde ses emsali bilaldir Bütünlüğün sembolü gökte yıldız hilaldir Taşına toprağına canlarımız helaldir Vatan bayrak diyene yar olan Türkiye’yim.
Tek vatan ;tek bayrakla..Türkiyeliyiz...yüreğine sağlık arkadaşım selam ve muhabbetle
Bize oyunlar sökmez imanımız var bozar
Yolumuz hak yoludur değmez bizlere nazar
Dinsize imansıza dar olan Türkiye’yim.
Duyarlı yüreğinize sağlık hocam saygılar sunarım.