Beklemekten yoruldum takatimse kalmadı Ne gelen var ne giden saat sabahın üçü Gök gürlüyor yağacak kapı açan olmadı Belli ıslanacağım eylül yağmurlarında.
Ayaz vurdu kapıma lakin kapamıyorum Yollarım ıslak çamur düze sapamıyorum Kılım kıpırdamıyor neden yapamıyorum Belli paslanacağım eylül yağmurlarında.
Her niyette bir engel çıktıysa yolumuza Takıp gidemiyorsak sepeti kolumuza Sevgi şefkatten uzak olsa da bir omuza Belli yaslanacağım eylül yağmurlarında.
Yüreğime cehennem ateşi yaktığında Karşıma geçip öyle alaycı baktığında Bir fırsatını bulup avazım çıktığında Belli sesleneceğim eylül yağmurlarında.
İçeri dışarıdan daha da beter ayaz Titreyen bedenimse ısınmadan bitti yaz İlklim yine sonbahar bulutlar kara beyaz Belli puslanacağım eylül yağmurlarında.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eylül Yağmurları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eylül Yağmurları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair dostum.., Harikulade bir esere imza atmışsınız. Gerek içeriği, gerekse ustaca anlatımınız, şiire lezzet katmış. İmrenerek, hayranlıkla, ve keyif alarak okudum, yolun, ufkun hep açık olsun inşallah. _________ Selam ve dualarımı gönderdim.