(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
fsfjsklşliş,i şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
fsfjsklşliş,i şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bana bildiğim şeyi değil bilmediğim şeyi söyle Bilmediğimiz o kadar çok şey varken Bildiklerimiz az kalır Ali Ayşe yi seviyor Yapacak bir şey yok Diyorsa şarkı Ali ile Ayşe'nin aşkı dillere düşmüş demektir. Gelir onun sonrası...
Bil bacım bil! Dünya dolmuş değil ki diyesin''' Şurada beni indiriver'''!!! Ne yapmamız gerek? Bize bahşedilen hayatı sonuna kadar tadına vararak yaşayacağız. Engerekler ve engeller olsa da!!! Güne gelmeli diyor candan kutluyorum. Ne güzel anlatmışsınız dert insanı kavurur! Yüreğiniz dert görmesin inşallah. Selam, saygı ve dualarımla.
Hiç bilme, aklımdan geçense hiç deneme... Dünya yeterince kara,msar, bir de şairler içlerindeki hüzne boğmasa... Şair hep mi ayrılık yaşar, hüzün taşır.. Hiç mi ayrılıkta bi keramet bir hayır görmez... Ben de hep bunları merak ediyorum, kaleminizden güzellikler okumak dileğiyle, sevgiyle kalın.
Umutsuzluk haramdır, bekler bizi baharlar Daha gönlümüze de düşecek cemreler var
Asla yılmamak gerek. Hep bardağın boş tarafına bakmamalı. İnsan başını kaldırdığında aslında dünyanın ne kadar yaşamaya değer olduğunu görüyor. Siz de başınızı kaldırın.
Şiir olarak güzel ama içerik olarak içime sinmeyen şiirinizi kutlarım.
Bilmediğimiz o kadar çok şey varken
Bildiklerimiz az kalır
Ali Ayşe yi seviyor
Yapacak bir şey yok
Diyorsa şarkı
Ali ile Ayşe'nin aşkı dillere düşmüş demektir. Gelir onun sonrası...
Saygılar sunuyorum.