içimdeki ses
yar yine yorgunluk geçti üzerime hic halim yok vurgun gibiyim ne gülesim var ne kalkacak halim var yine özledim seni hasretinle bitiyorum artik ben sanıyorum gün gittkçe unuturum aksine gün gittikçe daha özlüyorum daha vuruluyorum sana yar bu hasretin nereye kadar artık dayanacak güçüm kalmadı kendimi arıyorum kaybuldum yine bir türlü kendimi bulamiyorum yar kalbim sıkışık yine acılarlayım beni bi teseli eden tek sarkımız’dır yar yine sol yanım acıyor.....!!! 😞Öyle bi haldeyim ki kendimi tanımaz hale geldim kırgın hayal kırıklığına kalbin acı nefret özüntü düşünceler çaresiz kendine zarar verecek kadar bi haldeyim kaçıp gitmek istiyorum ne gidebiliyorum nede of bilemiyorum mutlu olmalari isterken bi bakiyorsun kendin mutsuz zalim gibi çaresizlik çok aci isyan ediyorsun hep bi yolu ararken o yolunu da kaybediyorsun iki duvar arasında kalıyorsun yanlizlik o an üstüne geliyor of hayat sen bari acımasiz olma beni biliyorsun hayat kendimi kaybettiğimde kafama silahi sıkıp gidesim var bilirsin beni yapma bunu bana hangisini kaldırabilirim ki hep güçlüyüm derdim sana hayat ama yanılmışim değilmişim yapma bana çaresizliğimi bi göz yaşlarımı birakiyorsun ey hayat o kadar yorgunum ki susupta aglayasım ölüpte dinlenesim var....
|