█████████████████████████████ Sevmek verse de acı, sevgin başımın tacı En umudsuz hastanın, sevgi olur ilacı...
█████████████████████████████
Dere tepe demeden, bentleride aşarım Kalbin dar gelir bana, ruhuna da taşarım Aşka değer veririm, budur benim başarım Çok seviyorum desen, hemen sana koşarım Yalın ayak baş açık, dağlar, tepeler, aşsam Korkar mısın sevmekten, yüreğim coşsa taşsam.
Sevgi hep aynı sevgi, başı, sonu, miladi Sevdikçe bağlanırsın, sarsılmaz; i’tıkadî Sevince ben olurum, çiçekli engin vadi Delinin; delisiyim, beni böyle sev hadi Yalın ayak baş açık, dağlar, tepeler, aşsam Korkar mısın sevmekten, yüreğim coşsa taşsam.
Buluşalım olmaz mı, sabahın dokuzunda Bir sarılsam boynuna, ağlardım omuzunda Aşka aşık olduk biz, savrulsakta tozunda Her şey başka olurdu, olsaydık otuzunda Yalın ayak baş açık, dağlar, tepeler, aşsam Korkar mısın sevmekten, yüreğim coşsa taşsam.
Oldun başımın tacı, acın; benim de acım Ben umudsuz hastayim, sevgin olsun ilacım Para pulda gözüm yok, ben sevgine muhtacım Kralından kralsın, başımda kal baştacım Yalın ayak baş açık, dağlar, tepeler, aşsam Korkar mısın sevmekten, yüreğim coşsa taşsam.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİN BAŞIMIN TACI ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİN BAŞIMIN TACI ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgi hep aynı sevgi, başı, sonu, miladi Sevdikçe bağlanırsın, sarsılmaz; i’tıkadî Sevince ben olurum, çiçekli engin vadi Delinin; delisiyim, beni böyle sev hadi Yalın ayak baş açık, dağlar, tepeler, aşsam Korkar mısın sevmekten, yüreğim coşsa taşsam.
Sevginin bu denli güzel anlatıldığı, derin anlamlar çağrıştıran istisnai bir şiir okuttunuz bize. Hiçbir zaman sevgi ve heyecanı eksik olmasın kalbinizden. Nice güzel eserlere inşaallah. Saygılarımla
Sevmek verse de acı, sevgin başımın tacı En umutsuz hastanın, sevgi olur ilacı... Demek bile şiire ayrı bir güzellik katıyor. Kutlarım Melek.Selam ve sevgilerimle..
Bir büyük sevdanın yürek yangını. Alevler göğü sarmış gibi. Öyle büyük bir sevgi naksedilmis ki, sınırı sonsuzluğa giden. Şiir nehir misâli Şelâleler yapa yapa akıp gidiyor. Sevginin sevdanın sınırsız büyüklüğü ancak bu kadar güzel anlatılır. Dost yüregin kaleminden çıkan misralarla dile getirilmiş. Yürekten kutluyorum, sonsuz selamlar yolluyorum.
sevginin böylesine can kurban meleğim..adam olanı seveceksin adam olmayanı kofik olanı sepetliyeceksin ..sürünsün ortalık da ...yüreğine kalemine sağlık selam ve muhabbetle
Sevdikçe bağlanırsın, sarsılmaz; i’tıkadî
Sevince ben olurum, çiçekli engin vadi
Delinin; delisiyim, beni böyle sev hadi
Yalın ayak baş açık, dağlar, tepeler, aşsam
Korkar mısın sevmekten, yüreğim coşsa taşsam.
yüreğinize sağlık...