Ellerin soğuk Alışagelmişin dışında Hesapta ölmek yoktu Geçimsiz yaşamak harici Hava bugün çok boğuk Ve gazeten yine yetişmiş kapında Bende önce gelmeye merağı çoktu İncinmesin keyfi.
Sana açılamadığımın kaçıncı yıl dönümü Sensizdeyken bile zaman var mıydı Göz kapaklarıma inen akça bir şahin Ve oluk oluk akan bir ağaç içi çeşme Seni onda buldum hep Bu yüzdendir güzelsin.
Çok kez bürüdüm defterini Seninle çok kez doğdum Ve halatın Binlerce boğum Hatırlamazsın tabi o zaman Tanrı yeni koydu fırına Sen daha yoktun.
İsmin bana sır değil Daha önce binlerce Duyduğum namazında Çok olmaktan korkmuyorum Benim korkum Sessizlerin avazında.
Gönlümüzün somon koktuğu Ellerin kirli bakımsızlığı İki pencere arası Ediyor yokluğunu Yelken arası rıhtımda Azarlama beni Çocuk oturmuyor karşında Bayatlamak üzereyken Tuza batırılmış duygularında.
Bu bir sır değil elbet Sır da kalabilirdi eski bir zamanda Paralar akçeyken 1 kantar 44 okka Gel vatandaş gel Lira olacak yakında Kaldı mı şunun şurasında Dört beş asır geçmez Adın yine meydanda Sır değil.
Ellerin ısındı ..Gibiydi ayakların Eski kovası Cebi delik Sehpasında saklı Bir kaç lira bozuk sevdası Ölmeden önce harcasa bari Cebi yokmuş Ölürken giyilen Örtüsüne benzeyen yıkık sehpa.
...
Yıkmadan geçer misin hiç buradan Aklıma kazındı tabi Sevenler meyhanesi Sevmeyenler bardak Bize ince bellisi Sana da sır vereceğim Üstü parlak.
..
. .. ...
Karanlık bir yerde sır tutmayı severdi iki aşık oldukça yaramazdı Fakat kursaktan inmeden uçardı bile iki kişinin ki sır olmazdı
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu bir sır değil. IV şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu bir sır değil. IV şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.