(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CLASIC MUSIC ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CLASIC MUSIC ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ŞİİRLERİN FONUNDA ÖZELLİKLE İBRAHİM SADRİ NİN ŞİİRLERİNDE TANIDIM BU MÜZİKLERDEN BAZILARINI AMA TÜRK SANAT MÜZİĞİNE BAYILIYORUM.SİZİN SAYFANIZDAKİ ŞARKIYI BELKİ ONLARCA DEFA HUSUSİ DİNLEDİM..TEŞEKKÜRLER..
Marifet sahibi insanı temsil eden Ney'i dinle, ayrılık şikayetlerinin heyacanını iç. Dinle nasıl derin ayrılık ve hasret nağmeleri söylemekte, Neyistan'dan ayrıldığı günden beri feryad etmekte. Onu dinleyen her kulak ve yürek sahibi bu feryadın kendi iç aleminden geldiğini anlar. Unuttuğu hakiki yuvasına olan hasretini, yüreğinin en ince noktasında hisseder. Neyin içi boşalmasa o ilahi nağmeler onda nasıl vücud bulur..? Kamil insanında gönlünden dünyevi olan boşalır , ve onda ilahi tecelliler vücud bulur... Ney'in yedi deliği gibi insanında yedi manevi deliği vardır. Bu yedi delik kapandığı vakit, zaman durmuş, Ney kamışlıktan koparılmadığı günlere... Ve insan , başlangıçtan ötesine, karşıtlıkların olmadığı bir dünyaya, iyi ve kötünün ötesine dönmüştür...
Atılan hiçbir adımın boşa gitmeyeceği bu yolda Attığı her adımın heyecanını yüreğinde taşıyan Ney aşığı güzel dost , bu site ufak bir ışık... Belki sana kaynak gösteren mütevazi bir yoldaş... Ve belki de suya duyduğun zamansız bir özlem... Amaç sana Ney’in inceliklerini öğretmek değil yanlış anlama! Ben ancak kapıyı gösterebilirim sana... Anahtar sende gizli ..? Dinle ve hatırla ....
EVET KLASİK MÜZİK DE HOŞ AMA...NEY SESİ BİR BAŞKA...
Saygılar
nizamettinuca tarafından 4/4/2008 11:23:19 PM zamanında düzenlenmiştir.