(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİTMEDİN Kİ..... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİTMEDİN Kİ..... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ya canına can koyan,ya da cananına can feda eden, şaire ne oldu şimdi ?
Canan gitti ise Cananı can yapana ne olur şimdi ? Şimdi solar papatyalar, Güller kanar toprağa şimdi, Can toprağa emilir şimdi,ten karışır özüne tohumların, Sevda yürür köklerin damarlarına şimdi, Bir gülün damarında akan kan olur şimdi, Şimdi arılar konar pollenlerin üstüne, Toza bular gül özünü papatyanın özüne, Bir yağmur yağar şimdi Bir güneş vurur şimdi, Sevda ruh olur uçar, Toz olup saçar şimdi. Karışır asumana, Şairler ağlar şimdi. Şimdi ?
şahamettin tarafından 4/1/2008 2:43:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sensizliği tam ortasından vurdum İmkansızlıkları kurşuna dizdim Ötesi yok yoluna canımı koydum Ya canımda kalacaksın Ya da! ! ! Canımı alacaksın…
SAHİ SEN GİTMİŞ MİYDİN… ?
Yine çok harika bir şiir ve altında alışıldık bir isim Hamiyet Göz , Sevgiyi en iyi anlatan sözcükler bu şiirde toplanmış hele o son mısra yokmu o herşeyi anlatıyor zaten tebrikler Sevgili Hamiyet sevgilerimle....
Her şiirde bu kadar yoğun ve duygusal olmayı nasıl başarıyorsunuz hayret doğrusu .Yürekten yazmayınya yüreklere tesir etmez şiir .Bu tesirin etkisiyle yaptığım bu kifayetsiz yorum çok sade kalır elbette .Saygılarımla
Harika bir şiir okudum kutlarım Allah sağlık versin budur dileklerim Şiirlerimi utanarak ve sıkılarak eklerim Çünki burada ne üstatlar var Ben yedekte oynarım bütün Bütün şiir dostu dostları beklerim
GİTMELERİN BİTMEDİĞİ ,YÜREKLERİN HÜZÜNLERE YOLCU EDİLDİĞİ BU ALEMDE KAÇINCI VEDA SAHNESİNDEYİZ. HANGİ GİTMELERİN ARDINDA KALDI YÜREĞİMİZ... ve soldu ümit çiçeğimiz.çok duygulandım.YÜREKTEN GELEN SESİMLE KUTLUYORUM..ŞAİR RUHUNUZU.
Sensizliği tam ortasından vurdum İmkansızlıkları kurşuna dizdim Ötesi yok yoluna canımı koydum Ya canımda kalacaksın Ya da! ! ! Canımı alacaksın…
SAHİ SEN GİTMİŞ MİYDİN… ?
Bi şiirimde demiştim ki ---Sen hiç gitmedin ki,Hep oradaydın,Yüreğimdeydin sen hep! Aşkla...---- İşte bazı sevgilerde aşk yoğunsa ilişkiler bitsede gönüllerde ki tahtı hiç değişmiyor ---SAHİ SEN GİTMİŞMİYDİN… Dedirtebiliyor seven yüreklere...tebrikler güzel bir şiirdi paylaştığım tşk ler...Sevgilerimle...
Gitmeler çeşitlidir sevgili şaire Gitmeler vardır yürekten ama beden kalır Gitmeler vardır yürek kalır beden gider Gitmeler vardır zorunlu ama sevdasına yeminli Gitmeler vardır ölümüne and vermiş öte aleme sevdasını saklayan Gitmeler vardır ama kalarak mutluluğu paylaşan Ve gitmeler vardır adının konamadığı adı sorgulanmadan gidilip ama kalınalarak yaşanılan siz sevgili şairem siz hangi gitmeleri yaşadınız ?
Hangisi olursa olsun birini yaşamış olmanın farkındalığınıza Sevgi ve saygımla...
Sevgili beden olarak bir yerlerden bir yerlere gidebilir aşkı sevdayı bitire bilir ama seven yürekte hep giden sevgilinin izleri,sözleri,sıcaklığı vardır, beden gitmiştir ama hatıralar tek tabanca kalmıştır sevdalı yürekte.... Duygusal,samimi ve iç hesaplaşma tadında yazdığınız şiirinizi büyük bir beğeniyle okudum, kutlarım şairi.... Yüreğinize ve kaleminize sağlık, sevgiyle ve şiirlerle kalınız....
Gittiğin gün biliyordum Yüreğimde ki gonca güller solmadan ( Yüreğimdeki) Sessiz çığlıklarımda boğulmadan İçimdeki çocuk son nefesini vermeden Az önce geleceğini
Ben seni gülün kızılındaki tutkuda Papatyanın özünde ki saflığında sevdim (özündeki) Yüreğimdeki sonsuz sevgiyle seslendim Hüzün şiirlerimde sen vardın Sakladım dizelere gel diyemedim
Kokunu sakladım koklayamadım Kavruldum hasretinde yandım Özlemine küllerimle savruldum Anılarında sarhoş oldum Sendeydim yine sana geldim
Sensizliği tam ortasından vurdum İmkansızlıkları kurşuna dizdim Ötesi yok yoluna canımı koydum Ya canımda kalacaksın Yada! ! ! ( Ya da! ! ! ) Canımı alacaksın…
SAHİ SEN GİTMİŞMİYDİN… ( GİTMİŞ MİYDİN…? )
cok begendim siirinizidegerli siir dostum...
birkac gözden kacanlar olmus bir bakiniz lütfen....
Sensizliği tam ortasından vurdum İmkansızlıkları kurşuna dizdim Ötesi yok yoluna canımı koydum Ya canımda kalacaksın Yada! ! ! Canımı alacaksın…
SAHİ SEN GİTMİŞMİYDİN…
nasıl uzanırım sensiz sahilin kollarına nasıl günbatımını sen olmadan çekerim içime ben daha büyümedim ki içimdeki çocuk nasıl uyur sensizlikte ya üstüm açık kalırsa!....
canım arkadaşım sonunda bana dizeler döktürdün bu muhteşem şiirinle.. hüznüme denk düşmesi bir yana ben hiç düşünmedim ki "sensizliği"... tebrik ediyorum tüm içtenliğimle....
İmkansızlıkları kurşuna dizdim
Ötesi yok yoluna canımı koydum
Ya canımda kalacaksın
Ya da! ! !
Canımı alacaksın…
SAHİ SEN GİTMİŞ MİYDİN… ?
Giden kendi adına gitmiş olsun...Ona bir diyeceğim yok...Giden kalan adına böyle dizelerde yazılıyorsa asla gitmiş değildir değil mi?
Şimdi soruyorum...
SAHİ O GİTMİŞ MİYDİ?