Öyle bittim ki her gece ayazın koynundan çıkıp, dilimle olmazların zor dayatmalarına yalanlar dizip direnirken bile, ansızın nasıl da gölgeliyorum gerçekleri... Haklı olduğum ne çok şeyi bırakıyorum göğün renginde Sesimin kusurlu yanıyla ne çok yaprak üflüyorum ölünün toprağına ulvi tefsirleri yaşanıp bitmişlere yaparak...
Öyle bittim ki her gece muazzam bir tasarımın tevessülü olarak sığ suların sessizliğine bürünen sığırcık kuşları kadar ürkeğim... aslında gözlerimin yağmurlarında ovuşturun günahkâr ellerinizi bilin ki bölünerek çoğalan tek canlı ben değilim tebcil etmem varlığımın sebebini Allah’a andım olsada...
Öyle bittim ki her gece mazbut manaların düğümlerini çözerken, sahifelerin arasına çömeliyorum günü yarımlamamışken daha korkunun ceddinden sıyrılıp savurgan itirafları yetim bırakıyorum kendi cürmümde yanılgıların cehennem azabından kurtulmak için kulağa hoş gelen kaç cümle kuruyorum...yiterek
Öylesine bittim ki her gece kırılgan bakışlarımın en kuytu köşelerine icabet eder nâkıs düşler afak yıkılırken üstüme, eflatuna çalar şafak denizlerin en diplerine kartalın uçuşunu taklit eden kuşun kanadına, kirpiklerimin kıyısına değil de hayatımı talan edenlerin berzâhına gömün beni meşrebi ayrılsın pis ruhlarının avam dolaşsınlar gecede...onlarda b’ite b’ite
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mazbut manaların düğümleri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mazbut manaların düğümleri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinden Şiirler,,Elinden Kaleminden ,,Dilinden Sevda sözcükleri hiç eksik olmasın değerli Kalem Yürekten alkışlıyorum .. Gidermi gitmezmi bilmem ama bildiğim birşey var ki..Yüreğe bir kere kor düşmeye görsün..Hüzün ve ayrılıklar mısralarda kalsın..Toprağım mutluluklar diliyorum,Selam dua ile
Öyle yoruldum ki nefes alıp verirken sıkıyor göğüs kafesim.
Bazı insanların "Onca şehit varken, sen şiir derdindesin." demelerine bile aldırmıyorum. Dedim ki "Onlar şehit oluyor biz edebiyatını yapıyoruz." doğru doğru ama bu ham içimizin pişmediği anlamına gelmiyor.
Dışa akıttığımız kadar içe akıttığımız ne çok yaş sel oluyor da t'aşamıyor dışa. sen nerden bileceksin benim bitmekten hangi sebeple bahsettiğimi zira Allah biz kadınlara kendi merhametinden bir yudum bağışladı. Ben, mutfakta çamaşır suyuna bulanan karıncanın çektiği acıya ve sonrasında ufacık bedeninin yığılışını izlerken ağlamaktan bittim.
şehitlerimize sus giyindiğimi sen nerden bileceksin?
Çok önyargılıyız çok şiirin nezdinde Allah'ım af etsin cümlemizi. çok teşekkürler şâirem huzur verdiniz bin katını versin Rab'bim
bazen b/ite b/ite ayakta kalmayı öğreniyor insan bazılarının yazgısı böyle yazılıyor işi kolaylaştırmak için "en sevgili" cümleleri lazım belki sabahı aydınlığa boyayacak anlaşılmamak en büyük zindan bir de anlaşılmadıklarının yüreğine taktığı kelepçe varsa sıyırıp atamadığımız ....
ve güzel şiiri yürekten kutlarım.Sayğılarımla