Ege’de ıslak bir akşam Gökyüzü bir hayli işkence Çekilmiyor buralarının havası böyle Bozuk mudur nedir Ege’de gözükmüyor akşam Mor renkli bir acı Tütünler kuru Saklanıyor yine bizden.
Ege ölür İzmir badem gözlü olur Tütünler de peşlerinden ırak Kasvet desen her gece Burada özgürlük heykeli yok Bize her şey yasak Kanı bozuk olmayanlara Sorsak Bir de öyle yapsak Bilsek de bilsek Açıp tekrar tekrar okusak.
Ege’de ıslak bir akşam Klasik acılar çalıyor dört bir yanda Kahvede boynu sarılı bir adam Elinde bir matara Ceketinin yıllanmış düğmeleri is kokuyor Daha görmeden anladım Altında çok şey yatıyor Ve yine aynı adam Sararmış mendili çıkartıp Bir hışımla Yılları anlatan tabloya doğru Akan boyaları siliyor İz kalmasın burası Ege Akşamları ıslak geçiyor.
Kordon da bir sıkıcılık İnsanların yüzünde tuhaf bir kahkaha kervanı Ne kısa bir yolculuktur ki Güneş bile şahit olmadan Kapanıyor dergahı Elleri denize dönmüş Dua ile anıyorlar Sanırım Allah’ı.
Ege’de ıslak bir akşam Çatıdan damlayan damlalar İniyor teker teker Bir düşmana jarjör boşaltır misali Biraz daha eğilsem gözlerime değer Biraz yıkık biraz dökük biraz da virani.
Mozart’ın notaları kadar gizemli Irak’da bir kuyu kadar yaman Ellerin de mendil İzmir kuru yağız bir adam Ege’de ıslak bir akşam.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ege'de ıslak bir akşam. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ege'de ıslak bir akşam. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutluyorum sizi..
Sevgiyle kalın