Koştum koştum koştum Tünediler içeriye Sonra bıraktım her şeyi Kalanlarla beraber,geriye Bu aralar hayat stabil ilerliyor Şevksiz üzüntüler bile Ben elimi atacağım diye Gidiyor daha çok ileriye.
Bir çok sıfat ve duygu barındırıyorum Sahi bugün hangi kimliğimi giydim Hangi benliği mi yaşıyorum Ya da yaşadığım kimlik mi bendim Kimin peşindeyim Neyi arıyorum.
Benim için masum değil demişler Yalan Sor bakalım gidenlere Olmuş mu kalbi kalan Tek bir sıfatla çıktım her yere İçim de çok benlik olsa da Yine bendim tek kalan.
Bugünde bir çok günahın içine Girdim Giriyorum Gireceğim mi Gelecek bana müstesna Günde belli vakitler tövbe ediyorum İçinde kalamadıklarımın Dışına.
99 isim 1 isim Sen söyle Allah’ım Hangisisin ? İkra diye inlerken sayfalar ...Hissediyorum Benim bile bir çok sıfatım varsa Ve senden kalan bir parça Dedim ya ..İkra Ben buldum sayılır Ama sen bulamazsan beni ara.
Durdum durdum durdum Duraksamadılar bile Sordum ki ne sordum Bakmadılar geriye Bildim bildim bildim Sana dair her şey sevgiye Gördüm Yaşadım Sevdim Senden hariç her şeye.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Esma'ülsüz Hüsna. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Esma'ülsüz Hüsna. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O sizi aramaz, O her yerde ve her şeyde fakat hiç bir şey O değil, amma ondanda ayrı değil. Beni benden sorman, ben ben değilim, Bir ben var ki bende, benden içeri...Yunus Şiirinizin teması harika, yüreğiniz dert görmesin. Saygı ve selamlar.
Sorgulamalar düşünceler o kadar harika olmuş ki eleştirimde daha fazla ileriye gidemiyorum fazlasıyla bana hitap etti ve beğendim dil üslup her şey harika.