Senin olduğun her yere Yüzümü gözümü sürsem İnce bir çizgi olup Göz altlarını çizsem Beni fazla gör diye Büyüsem de büyüsem.
Yağmurun altında çınar Yeşil mi yeşil Renkleri elbet kendisi değil Bir rüzgar adı Rodos Esiyor tabi efil efil Kapılarının tam ortası Silik bir yazıyla kaplı Sevgi caddesiydi sanırım Öksüzler apartmanı
Akşamları deniz etrafı bir dert Kazılmış kazılmış yine kum Etrafta güvençli binlerce fert Son suları da akıyor Ama ben yokum Sonbahar da yapraklar dökülüyor Kış da kalmam elbet Dalgın kırlangıç Uysal bir gece Yapraklar çıldırdı tabi Düşüyorlar delice Arada kesiyor aklımı İnceden inceye.
Yine bir radyo görüntü bozuk Sesi geliyor ama Görmeyeceksem ne anlamı var Seni de seviyorum ama Görmeyeceksem ne anlamı var Bir el darbesi ile yeni ses Seni de duyuyorum ama ne anlamı var.
Nargile meraklısı bizimki Dumanı kadar zariftir Saat altı ya kadar vaktimiz var Sonrası zaten yokluk Ertesi sabaha kadar Eflatun yürekli Koca gözlü Baya büyük hem de Kalbi Yüreği bilemem Eflatun mu Atilla İlhan da kaldı Ben sevmem.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Herkez yalnış yazar. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Herkez yalnış yazar. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.