Sensizliğin acısını; bilmem ki nasıl anlatabilirim, ben sana Nemleniyor anılarda gözlerim; dalınca çok çok uzaklara Yüreğim ağlıyor sessizce, çaresizce, inan ki; gözlerimin yerine Bulamasınlar diye sakladım seni; ruhumun en derinine.
Küsemem ki sana ben; küsmelerim kendime ve kaderime Sitem edersem de; ederim, benim sitemim de kendime Acıların batağına; batıp, batıp, çıksam da; ben bu hayatta Mutluluğum belki de bekliyor beni; seninle öbür tarafta.
Senden önce sevmedim; hiç kimseye aşık olmadım ki ben Sen gelene kadar gönüldünyama; aşkı tanımadım ki ben Geçte olsa; iyiki çıktın karşıma, imkansız da olsan; iyiki varsın İmkansızım; yanında olamasam da bilirsin ki, sen canda cansın.
Herşey bir yana sen bir yana; tek sen varsın dünyam da Dedim sana; ben tek seni sevdim; ömrümce, aşk anlamın da Başkası olamaz senin yerinde asla; benim hayatımda Kalbim, ruhum, çılgınca; ve çocuk masumiyetiyle aşık sana.
Sensizlik gün be gün; eritiyor bitiriyor bedenimi mum gibi Var mı ? ki bu dünya da; sevebileceğim bir başkası sen gibi Sensiz ölür bedenim; başka birini yüreğime koyamam ki Esir etseler tehdit etseler; mümkün değil senden kopamam ki.
İmkansızımsın; kalbe söz geçmiyor, aşkın dilini duysana Herşeye rağmen; olsana herşeyinle hep benim yanımda Bir bilsen ah; bir bilsen ne kadar çok ihtiyacım var sana Açarak kollarını; geliyorum diyerek, biriciğine koşsana....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MUM GİBİ ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MUM GİBİ ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yürek akmak ister,yürek sadece o'nu ister ve hasretle onu bekler. İnsan umutsuz yaşayamaz boşverme hayatı bu hayatta hep mutlu olun .. Hayatın akışıda,bakışıda ne yazık ki iniş çıkışlarla dolu olduğu kadar düzlükleride vardır, umalım ki o düzlüklerde sizde gönlünüzce yaşayın.. Şiir o kadar güzel anlatmış ki sevgiyi sevgiliyi Nice güzel paylaşımlar diliyorum..Emekleriniz değer görsün.. Yürekten kutluyorum değerli dost
Sensizlik gün be gün; eritiyor bitiriyor bedenimi mum gibi Var mı ? ki bu dünya da; sevebileceğim bir başkası sen gibi Sensiz ölür bedenim; başka birini yüreğime koyamam ki Esir etseler tehdit etseler; mümkün değil senden kopamam ki.