-İstikbaline her an zehir karıştırılır yılların...
aşkı huzur ve mutlulukta yaşamayı sen ki o kadar da kolay mı sanırsın onu taşıyacak olan pak bir yürek o kadar az ki içleri karaya buluyor mavi görünen umutlar seri dönektir o kaypak ruhlar oyunların düzeneği çıkara çalışıyor farklı farklı oysa hep ihanet çemberi ruhların altında saklı piyasa da bozuk etler çoğalınca kasaplar dertli mi dertli ne kadar köfte ise o kadar ekmeğe bağlanmış kurgular hiç belli değil ki kim suçlu kim haklı
bir nefeslik mutluluklar anlık tadılırken bir kahvelik fal gibi her şey yalancı mantığa uymayan diller tersine çalışırken hile karıştırır da durur konakladığın hancı
istikbaline her an zehir karıştırılır yılların mavi boncuk dağıtılır avuç dolusu gönüllere a ş k nağmelerine daima hüzün bulanır insanların hep hayretle baka kalınırken bomboş ellere
her daim limon tadı verir çıkara yanık yürekler gönlü kavuran kıskançlık da türetilir sahte sevgiler inat ile nispet gurur ve kibir harmanlanır aşkın yokuşunda yüreklerin çığlık çığlığa yıkıldığı andır işte o anda değişik eller dolaşır vücut boylarında ar edep haya tozlanır kaldırıldığı raflarda
o çapkın görkemiyle şişip dururken ipek ellerle bir iğnelik canı vardır katline oysa nefis ve göz hiç boş durmuyor yüreğe bir şeyler taşırken küçük şeylerle ne büyük cinayetler işleniyor oysa her şeye şahittir parklar ve kaldırımlar ne denli beyaz panjurlu bahçeli evler ve çocuklu yalanların saklı olduğunu kuyruğa takılan hep bir başka oynaş arıyor pak gönüller bu yüzden hep görkemi çizik dolanıyor...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-İstikbaline her an zehir karıştırılır yılların... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-İstikbaline her an zehir karıştırılır yılların... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah'ın sevdiği kullardan eylesin bütün müminleri Allah boynumuzu eğdirmesin inşallah... Bu dünya geçici bunu her Müslüman bilir Bir bakmışız ki ömür geçmiş.... Tükenmez dediğimiz yıllar bitmiş...bir çırpıda İyilik yaptıysak karşılık beklemeden bulacağız...elbette, Karşılığını .... Bütün Müslümanların Recep ayı mübarek olsun...
öncelikle tebrik ediyorum yürekli şiirlerden bir tanesi idi bu şiiriniz kadri baba. kalemin susmasın her zaman olduğu gibi alkışladım usta kalemi.selam ve saygılarımla..
vahap ünsal tarafından 4/7/2016 12:12:36 AM zamanında düzenlenmiştir.
Değerli ustam.., Yine mükemmel bir esere imza atmışsınız. Tadıyla, demiyle, ustaca anlatımınla, harikulade. _______ Gönülden tebrik ediyor, selamlarımı gönderiyorum.
ılgıt ılgıt esen o demli rüzgara kapılmamam mümkün mü? şahit olsun gök kubbe ve eşlik eden en asil duygu ki yüreğin dört mevsimi. yüreğinize sağlık değerli hocam. ne güzelsin şiir. sonsuz saygı ve selamlarımla efendim... sizi okumak bir ayrıcalıktır.
o çapkın görkemiyle şişip dururken ipek ellerle bir iğnelik canı vardır katline oysa nefis ve göz hiç boş durmuyor yüreğe bir şeyler taşırken küçük şeylerle ne büyük cinayetler işleniyor oysa her şeye şahittir parklar ve kaldırımlar ne denli beyaz panjurlu bahçeli evler ve çocuklu yalanların saklı olduğunu kuyruğa takılan hep bir başka oynaş arıyor pak gönüller bu yüzden hep görkemi çizik dolanıyor...
YÜREĞİNE VE GÖNLÜNE SAĞLIK.. KALEMİN DAİM OLSUN TEBRİKLER..HER BİR SATIR AYRI GÜZEL...
Aşk insanın kimyasını bozar. Her insanın psikolojisi farklı olduğuna göre, farklı da bir etkileşimi olacağı da yadsınmaz. Böyle bir şiire bilimsel yaklaşmak gerekti Üstat. O dizeleri yazmak bir perspektif ister, O da fazlasıyla var ki, psikolojik boyutlu bir yapıt ortaya koymuşsunuz. Kutlarım yürekten. Selam ve Saygılarımla..
istikbaline her an zehir karıştırılır yılların mavi boncuk dağıtılır avuç dolusu gönüllere a ş k nağmelerine daima hüzün bulanır insanların hep hayretle baka kalınırken bomboş ellere
her daim limon tadı verir çıkara yanık yürekler gönlü kavuran kıskançlık da türetilir sahte sevgiler inat ile nispet gurur ve kibir harmanlanır aşkın yokuşunda yüreklerin çığlık çığlığa yıkıldığı andır işte o anda değişik eller dolaşır vücut boylarında ar edep haya tozlanır kaldırıldığı raflarda ...derin mi derin ah çeke çeke okunası doyumsuz bir çalışma...kutluyorum hocamı..
bir nefeslik mutluluklar anlık tadılırken bir kahvelik fal gibi her şey yalancı... Mutluluklar daim, bir kahveninde nice 40 yıllar hatrı olması dileği ile, gerçek sevgi ve gerçek dostluklara inşaallah hocam, çok güzel ve gerçekçiydi...
bu güzel mısralarda ne yok ki duygulu ve anlamlı bir eser Yuregine kalemine emeğine saglik değerli dost ..................................................... saygılarımla
Yaşanan yıllarınsanki bir özeleştirisi yansımış dizelere. Yılların ve belli yaş dönemlerinde yaşananların tanımlaması şiire aktarılmış. Duyguların seremonisi gibi. Sayın Ustam, güzeldi. Duygular dizelerde dans eder gibi.
her daim limon tadı verir çıkara yanık yürekler gönlü kavuran kıskançlık da türetilir sahte sevgiler
Hem bingo dedirtti bu dizeler hem de şiirin bel kemiği..
Hakkaten abim, günümüzde buna artık sık rastlanmakta ve bundan bile rant elde edenler var maalesef.
Oysa aşk her beden de bir durmaz. Ve o aşk ki, içinde ilahiyat barındırmıyorsa çok ama çok eğreti kalır. Biri veya birileri sadece kendince ve kendi akıllarınca gelin güvey olur bir o kadarda eğreti gelinliğe soyunur. Hatta ittifak bile kurarlar ektikleri nifak tohumu adına.
Ne yüzleri kızarır bbunu dillendirirken ne de içlerinde Allah korkusu barınır. Onlar bildiğini okurken kaderde yazılanı hayata geçirir fark etmezler bile. Ama murdar fikir ile cıfıt akla hizmetten gitmeyen bir derdestliktir.
Gül Tekçe tarafından 4/12/2016 12:33:15 AM zamanında düzenlenmiştir.