Nerdesin sevdam, bu yürek özler Gelirsin diye, yolunu gözler Dilimden düşer, manasız sözler Üzülme sakin, kafana takma Delidir sevdam, sen bana bakma Dur gözlerimden, yaş olup akma.
Hasretten yandım, bir yudum su ver Yüreğim sever, dilimse över Söylese kötü, ben; beni döver Üzülme sakin, kafana takma Delidir sevdam, sen bana bakma Dur gözlerimden, yaş olup akma.
Dualar sana, aminler sana Sevgi şıfadır, alan insana Derdin bitecek, yaslan arkana Üzülme sakin, kafana takma Delidir sevdam, sen bana bakma Dur gözlerimden, yaş olup akma.
Aşk ateşinde, yansada tenim Tam da vaktinde, meltem esenim A ceylan gözlüm, herşeyim benim Üzülme sakin, kafana takma Delidir sevdam, sen bana bakma Dur gözlerimden, yaş olup akma.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAŞ OLUP AKMA ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAŞ OLUP AKMA ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
teşekkür ederim can arkadaşım şiir yüregimin dili ondan severek yazıyorum yazmadan duramıyorum yaz beni diyor dile gelince yüregim...sag ol var ol hep ol arkadaşım.
teşekkür ederim can arkadaşım şiir yüregimin dili ondan severek yazıyorum yazmadan duramıyorum yaz beni diyor dile gelince yüregim...sag ol var ol hep ol arkadaşım.