Henüz değmemişti elin elime, Kemerim dar geldi ince belime, Damla damla aktın yürek selime, Sensiz isem bu can nasıl ki yaşar, Yüreğim aşkınla coşup da taşar. - Ne çıkarsa dedim benim bahtıma, Oturttum gönlümün engin tahtına, Nazlı yarim seni aldım ahtıma, Sensiz isem bu can nasıl ki yaşar, Yüreğim aşkınla coşup da taşar. - Gülün dikenini sakın ayırma, Seven yüreğini benden kayırma, Gurbet elde birde günler saydırma, Sensiz isem bu can nasıl ki yaşar, Yüreğim aşkınla coşup da taşar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜLÜ DİKENİNDEN AYIRMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜLÜ DİKENİNDEN AYIRMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Melek hanım, en güzel ve en şiirin dizeleri öyle güzel bir konuyla birleştirmişsiniz ki, bir okuduğumda en kısalığında bir dünya anlatan bir şiir ve diğer okuduğumda ise kulaklarımda sanki bir şarkı. Çok beğendim.
Bu güzel şiiri güzel gönlünüzden düşüren değerli kaleminiz daimi olsun.
Ne çıkarsa dedim benim bahtıma, Oturttum gönlümün engin tahtına, Nazlı yarim seni aldım ahtıma, Sensiz isem bu can nasıl ki yaşar, Yüreğim aşkınla coşup da taşar. -
YÜREĞİNDEKİ O GÜZEL DUYGULARIN BİTİMSİZ OLSUN DEĞERLİ KARDEŞİM MELEK..SEN ZATEN GİYMİŞSİN SEVDADAN YELEK..RABBİM MUTLU MESUT BAHTİYAR EYLESİN..ELLERİNE SAĞLIK ANNEM
Aşkı,aşk gibi yaşamak için şiirdeki konu aydınlatır okuyucusunu.Sevgi hilafsız karşılıklı olunca.Yüreği yürekte taşır insan.Ellerinize sağlık,selamlar,hayırlı akşamlar.
kurban sarcan tarafından 4/2/2016 6:13:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
elzem olan mıdır yüreğin çığlığı yoksa varlıkta, yoklukta yoldaş olan mı? acısıyla tatlısıyla bir aradadır yüreğin sarkacındaki o gel-gitler ve her anlamda anlamlıdır yüreğin çağrısı. gül dikeniyle birdir ve insan tüm nitelikleri ile yeri geldi mi sitem de etmemek mümkün mü? yüreğinize sağlık sevgili şairem. sevgimle yürek dolusu...
Albenili hisli dizelerin okuyucuya şiirsel sevda sunuşu.
Kutlarım.
Beğendim.
………………………………. Saygı ve Selamlar…