(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Ömrümüz bu kadarmış menekşe kokusu Kederim ondandır biraz bu şarkım ondan Her annenin çığlığı her yaranın inleyişi Ezilmiş her çiçeğin sesi bepuk sesi ise En acıyan yeri kalbi ise insanın Bepuk kuşudur o artık kendi dalında Ne tuhaf şey savaşların dünyasında Menekşe tarlasının çocuğu kalmak Ay kararmadan küçük yıldız Dünyanın ötesine kovulmuş yıldız Sular kabarmadan ay kararmadan Savaşların külünden kurtar beni Katillerin de barış dediği bu yalandan, Bu vahşet dünyasından kurtar beni Bepuk kuşunun sesini duyan yoksa artık, Gören olmuyorsa bu acıyla çıldıranı Artık geçmiş zamandır Bu çöl yangınından kurtar beni
Anlat dedi eski bir anı Anlat uçurum kıyısı solgun dünyayı Ordan başlasın artık barışmaya insanlık Dönsün herkes kendi menekşe tarlasına Umudum ondandır sevincim ondan..."
Uçurum Şarkısı'ndan bir bölüm aslında şiirdir ve Ferhat TUNÇ harika okur.. şiirinize eşlik etsin saygı ile...
Annem derdi ki (ki o ana Sınıfı öğretmenimdi) herkesin bir kuşu var... Kimi Şahin kimi kartal kimi bülbül kimi tavus kuşu... Örnekleri çoğaltmak mümkün... işte hepimiz sonsuzluğa kanat çırpan canlıların..
Bu arada ben de bir kanaryayım... Yeniden tanışmak güzeldi... Hüzünlerinizi alıp götürebilir miyim sevgili pepuk kuşu?
Unuttunuz mu, dünün adı ıstırap bugünün adı Çile olsa bile Yarın başka bir gündür...