Gururlanıp gezme sen, ey insanoğlu, Bir günün neşeyse, bir günün gamdır, Varıp kendin kine salma, insanoğlu, Kamil İnsan olursan, insanlık tamdır.
Eyle ilim, olma cahil insanoğlu, Bilgiden, kültürden mahrum kalan hamdır, Meyil verme gel dünyaya, insanoğlu, Lazım olan meğer, bir nefeslik damdır.
Der ki Cemal, Hakk, Batıl var insanoğlu, Batıl’ı terk Hakk’ı destür büyük namdır, Gel iste nuru pak bir hayat, insanoğlu, İslam’i bir hayat var ki, berrak cam’dır.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNSANOĞLU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNSANOĞLU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İyi akşamlar gönül dostu. Şair ruhlu insanların sözleri ve konuşmaları zaten şiirdir. Hiç bir şiiri iyi kötü diye ayırmam. Her şiir şairinin yavrusudur. Şair yavrusunu aslan veyahut kurt görür. Kuzgun'un yavrusunu kartal veya bülbül gördüğü gibi. Her şair şiirini yazarken yüreğinden ne fırtınalar kopmaktadır. Kimse bilemez. Fakat şair o fırtınaları şiir olarak gönüllere aktarabilir. Ne mutlu o şaire... ............................ Saygı ve Selamlar...
Derki Cemal Hakk, Batıl var insanoğlu, Batıl’ı terk Hakk’ı destür büyük namdır, Gel iste nuru pak bir hayat, insanoğlu, İslam’i bir hayat var ki, berrak cam’dır.
yüreğine ve emeğine sağlık. gönlün dert görmesin...
Derki Cemal Hakk, Batıl var insanoğlu, Batıl’ı terk Hakk’ı destür büyük namdır, Gel iste nuru pak bir hayat, insanoğlu, İslam’i bir hayat var ki, berrak cam’dır. ..............tebrikler üstadım..kutlarım
Kaleminizi kutlar sayılar sunarım...