içinde duygularımın mumyalandığı aşkları sokaklarda unuttum bolca sukut bıraktım zamanlarına hayallerimi, kayıp bu kentin ... amaçsız sevdalardan teşekkül garip hislerimi saatleri yarım kalan bir hikayeden
bahar çiçekleri arasında nefessiz kaldım beni içinde hapsetme ihtimallerine isyan edercesine zindanlarına büründüm içimde başladı yolculuğum ...
beni an ile mutlu kılan vakitlere serzenişim ruhumda bıraktıkları izleri geçmişten alıntı anılarla üzerime yığılı. tekamül evresinin bir alt basamağı yaşananlar öylesine ki dönüşü yok ... tılsımlı ışıklar misali kainatın büyük boşluğunda öylece dönüp duruyorum.
yüreğime miras bırakılan yangın gecelerinden bir yaz günü seherinden kopup gelen ateş kavur aşklara duçar bu kalbi gönülleri parçalanmış bedenlere sun gözyaşlarının aktığı yerde isyanlara götür beni
yine ağlayarak devam ededursun hıçkırığım yine ağlayarak saçılsın kızıllıklar bu kentin üstüne semasında şimşeklerinden yol bulup iz süreyim yağmurlar yağsın toprağına gözyaşlarımdan cennet kadar uzun süren . sonsuz bir huzura boğulsun bu fettan yürek
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
öylesine ki dönüşü yok şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
öylesine ki dönüşü yok şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saygıdeğer üstadım.., Her şiirinde ayrı bir tat, ayrı bir lezzet var. Okudukça., ne kadar doyumsuz olduğunu hissettiriyor. Oysa.., Serbest şiirler beni yazarken de, okurken de yorardı. Ne var ki., müstesna şiirlerinizle gönlümüzde yer ettiniz. Siz hep var olun, hep sağ olun. __________ Selamlarım ve dualarımla, Allaha emanet olun.
Her şiirinde ayrı bir tat, ayrı bir lezzet var.
Okudukça., ne kadar doyumsuz olduğunu hissettiriyor.
Oysa..,
Serbest şiirler beni yazarken de, okurken de yorardı.
Ne var ki., müstesna şiirlerinizle gönlümüzde yer ettiniz. Siz hep var olun, hep sağ olun.
__________ Selamlarım ve dualarımla, Allaha emanet olun.