Biz mi suçluyuz yoksa bu devir mi hatalı Göğe uzanmak varken gayyaya düşüyoruz Yurdumu dört bir yandan ihanet kuşatalı Bütün baharlar soğuk hepimiz üşüyoruz
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ahvalimiz bu hepimiz üşüyoruz baharda helede tarih 25 Mart olduğunda. Sen üşümüyorsun artık ama ardında üşüyen birçok yürek bıraktın Ey Muhsin başkan gönül dostu güzel insan mekanın cennet olsun Gönlünüze sağlık Elif yürekli şair...
Biz mi suçluyuz yoksa bu devir mi hatalı Göğe uzanmak varken gayyaya düşüyoruz Yurdumu dört bir yandan ihanet kuşatalı Bütün baharlar soğuk hepimiz üşüyoruz
alkışladım o kocaman yüreği dopdolu bir şiir her şeyi anlatıyor yürek sesiniz tebrikler hocam sonsuz selam ve saygılarımla
GÖNÜL DOSTU İNSAN MERHABALAR : BAKARMISINIZ ŞU CÜMLEYE..BUNA ŞİİRLER DEĞİL ROMANLAR YAZILIR.. ÇOK GÜZEL YİNE USTACAYDI...KALİTE DOLU BİR ESER OKUDUM KUTLARIM.. HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN DİYOR SELAM VE SAYGILARIMI SUNUYORUM..
Bir dörtlük ve bir Türkiye Resmi. Sanki son son yılların bir incelemesi yapılmış. Harika bir dörtlük. Yürekten kutluyorum bu güzel şiiri yazan yüreği. Saygılar ve de selamlar.
Ahvalimiz bu hepimiz üşüyoruz baharda helede tarih 25 Mart olduğunda.
Sen üşümüyorsun artık ama ardında üşüyen birçok yürek bıraktın
Ey Muhsin başkan gönül dostu güzel insan mekanın cennet olsun
Gönlünüze sağlık Elif yürekli şair...