(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MÜSLÜMAN MIYIZ SAHİ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MÜSLÜMAN MIYIZ SAHİ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsan gibi oyuncu çok bir tek insan-ı mümin yok Herkes kendince haklı , kendince övünür durur kendini müslüman sanır Ne desek nâfile
Diziler, filimler falan filan sanat oldu herşey oldu Vuslat içimizde gezinirken her daima Biz vuslatı arar olduk dışımızda Kırık gülüşlerle avunur oldu gözler Gerçeğe perdeler çekilirken zihinlerde Usul usul
... Ve uykuların doğuşu
Teşekkür ediyorum şiire
Saygılar,
.
YAŞAYANKELİME tarafından 4/12/2016 10:33:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
Aslımıza davet eden melek gelince uyadığımızda pişmanlık ile mühlet isteyeceğimiz bir hayat sürmekten bir ân evvel vazgeçmek gerek. Teşekkürlerimi ve kalbî selâmlarımı iletiyorum.
Bu konu çok önemli birkaç sözle anlatılacak konu değil kısaca diyorumki Rahmanın emir ve yasklarına uyan müslümandır Diyorum.akıllara bu soru kesin gelecektir kaçımız 4 x 4 lük muslumaniz bütün mesele işte bu degilmi?.... Alllah razı olıun Selâm ve d u a il e
Teşekkürl ediyorum Mehmet Ali Bey Kardeşim. Vaktimizin dolduğunu Azrail bize bildirdiğinde niye kavlimizi müdrik bir hayat sürmediğimize pişman olup mühlet isteyeceğiz amma iş işten geçmiş olacak. Rabbim o müthiş günün azabından muhafaza eyleye.
Bu yüce dini ve Tek Allahı, hak peygamberi, hak kitabı yüzlerce tarikata bölüp rant uğruna şaklabanlık yapılan kul hakkı yenen Tv lerde timsah göz yaşı döküp milyon kazanılan bir toplum ne kadar müslüman olur.......... Kalemin susmasın ____________________________Selamlar
Teşekkürler Muzaffer Bey Kardeşim. Zaman darlığı ile vaktinde cevap veremediğim yorumlar böyle sessizce beni bekliyorlar. Lütfen bağışlayınız. Kalbî selâmlarımı ve saygılarımı iletiyorum.
Kıymetli Ülkü Hocam, Sayfamı ziyaret eden kalem dostlarının yorum hanesine bıraktıklarına mutlaka cevap vermeye gayret ediyorum ancak bazen zamanımı idareli kullanamıyorum, böyle gecikmeler de zuhur ediyor.Yorumları gördüğüm halde ânında cevap yazmadıklarım böyle bir kenarda sessizce beni bekliyorlar.Lütfen kaale alınmadığınızı düşünmeyiniz. Kendi sayfama yazılan yorumları bile cevaplamaya vakit bulamadığım gerçeğine binaen mukabil ziyaretlerimin seyrekliğini de anlayışla karşılayacağınızı ümîd ile kalbî selâm ve saygılar sunuyorum.
Muhteşem bir anlatım ve bir o kadarda manalı dizeler. Yüreğinize sağlık Üstadım. Şiir bütün olarak çok güzel ama...
Zannederiz dünya hanlık Meşgalemiz hep de anlık Bekliyorken loş mezarlık Bitmez sandık bu külhanlık.
Bu kıtaya bakınca bütün yaşananların Loş bir toprakta(!) son bulacağını aklımıza getirmiyoruz. Yunus vari çok hoşuma giden mısraları yazan yüreği canı gönülden kutlarım. Allah u tealaya emanet ol. Selam, saygı ve dualarımla.
Murakabe ve muhasebenin müslüman hayatında mutlaka olması gereken bir husus olduğuna inanıyorum. Kendimizi her ân sorgulamalı ve inancımızla örtüşen bir hayat yaşamalıyız.
Nuray Hanım Kardeşim, İnandım dediğimiz inanç sisteminin esaslarına göre bir hayat süremediğimiz için bugünkü sıkıntıları yaşıyoruz. Rabbim, inancımızla amelimizi denk düşürebilmeyi nasip etsin. Saygılar sunuyorum.
İnsan gibi oyuncu çok bir tek insan-ı mümin yok
Herkes kendince haklı , kendince övünür durur kendini müslüman sanır
Ne desek nâfile
Diziler, filimler falan filan sanat oldu herşey oldu
Vuslat içimizde gezinirken her daima
Biz vuslatı arar olduk dışımızda
Kırık gülüşlerle avunur oldu gözler
Gerçeğe perdeler çekilirken zihinlerde
Usul usul
... Ve uykuların doğuşu
Teşekkür ediyorum şiire
Saygılar,
.
YAŞAYANKELİME tarafından 4/12/2016 10:33:07 PM zamanında düzenlenmiştir.